Werken bij de FBI.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.807
Waarderingsscore
1.017
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
De FBI had een vacature voor een agent die, indien nodig, de tegenstander zonder problemen moest kunnen doden.
Na de achtergrond van alle kandidaten te hebben gecheckt, gesprekken en testen waren afgelegd, waren er nog drie die in aanmerking kwamen:
1 Nederlander,
1 Duitser
en 1 Belg.

Voor de laatste test, namen de FBI agenten één van de Nederlander naar een grote, stalen deur, gaf hem een revolver en zei:
“We moeten weten of je bereid bent alle instructies op te volgen gelijk welke de omstandigheden. Binnen in de kamer zal je jouw vrouw op een stoel zien zitten. Breng haar om!”

De man antwoordde, “Dat kan toch niet waar zijn. Ik zou mijn vrouw NOOIT kunnen neerschieten.”
De agent zei, “Dan ben je niet de geschikte man voor deze job. Neem je vrouw mee en ga naar huis.”

De Duitser kreeg precies dezelfde instructies. Hij nam de revolver en ging de kamer binnen.
Gedurende vijf minuten was alles stil.
De man kwam naar buiten met de tranen in de ogen, “Ik heb het geprobeerd, maar ik kan mijn vrouw niet ombrengen.”
De agent zei, “Dan ben je niet geschikt voor deze job. Neem je vrouw mee en ga naar huis”.

Dan was het de beurt aan de Belg. Hij kreeg precies dezelfde instructies, om zijn vrouw om te brengen.
Hij nam de revolver en stapte de kamer binnen. Schoten werden gehoord, de ene na de andere.

Ze hoorden schreeuwen, krakende geluiden, gebonk op de muren.... Na een paar minuten was alles stil.
De deur ging zachtjes open en daar was de Belg,
het zweet van zijn voorhoofd wrijvend.
‘Deze revolver is geladen met losse flodders” zei hij.

“Ik heb haar moeten doodslaan met de stoel.”
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan