Werkt een dreambox wifi stick op een 7020S?

S

Staak

Omdat mijn netwerkkaart in mijn Dreambox 7020S kapot is, heb ik een wifi stick aangeschaft. Deze zou origineel zijn, maar dat vraag ik nu na bij de leverancier want ik twijfel (het is een heel klein wit stickje, geleverd zonder verpakking of documentatie).

De stick werkt op een pc, maar in mijn dreambox doet ie niks, geen enkele activiteit, wordt ook niet gedetecteerd. Ik heb via DreamUp en een null modem kabel het laatste Pli image geinstalleerd.

Weet iemand of dit kan werken?
Welke invloed heeft het type stick?
Is er een andere image beschikbaar?

Groet, Staak
 
Ik ben bang dat de leverancier denkt dat je een DM7020HD reciever (laatste generatie) hebt welke zonder problemen met een wifi stick werkt.

Via google zie je dat het nagenoeg niet mogelijk is om een wifi stick aan de praat te krijgen op de oudere dm7020.
 
Een DM7020S is een oude ontvanger, Enigma1. Op zich, technisch gezien dus, zou een wifi stick daarop moeten kunnen draaien alleen is het niet zo dat je even de stick er in kunt doen en dat het dan werkt. Je zult bepaalde dingen op je ontvanger moeten doen. Ten eerste de juiste drivers vinden zodat je stick kan worden herkend. We weten niet of die er zijn voor Enigma1.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan