Wie houdt wie nu voor de gek?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Pfoeh ik zit even te denken hoe ik dit topic het beste voor kan stellen of openen.

We hebben intussen volgens mij allemaal internet/televisie/gsm... en wat voor apparatuur nog meer... pino's ? ( dat is een tv-programma... :biggrin: )

Waar ik naartoe wil:

We zitten nu eenmaal met zijn allen in de eeuwen van ontwikkeling, de 20ste was al een mooie, maar volgens mij gaat de 21ste voor heel veel mensen hun pet voorbij???

Hier op dit forum zitten een hoop knappe koppen die van alles uitproberen, maar wie van hun "oudjes" gaat als ze een mail krijgen dat hun internetsnelheid verhoogt is even naar hun provider om te kijken of dat echt zo is?

Hun niet, wij wel...

Krijg je een mail over een HDrecorder die nu ineens maar €99.- kost ipv €459,-, ja uh wat is de instinkert? Wij als nieuwsgierigen bestellen dat ding, en verhip we zien er meteen wat dingen aan waar we wellicht iets mee kunnen, en gaan daar mee aan de slag, want wij willen weten wat daar mee kan...

Hun niet, wij wel...

Nu weer die verhuizing, HD, 23,5.... begon het niet met de Comcrypt ( rtl4decoder? ) ?...

We kopen maar weer...

Hun niet, wij wel...

Moet ik ook nog vertellen wat de meesten laten liggen aan mogelijkheden wat er op internet kan en mag??? Er wordt onbeperkt downloaden aangeboden, maaruhhhh, da mag toch nie???

Who's next?

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan