Wie is er allemaal een Hyver ?

M

MAS3

Jubelstemming bij de Hyves medewerkers vandaag.

Vooral bij degenen die aandelen hadden, en die nu verzilverd (waarschijnlijk zelfs verguld) zien.

Dit is de reden waarom je mij hooguit op MSN of ICQ (weet je nog, van eind vorige eeuw) zult aantreffen:

de uitgever wil een groter aandeel van het bedrijfsresultaat online realiseren en ziet de overname van hyves als een actie om deze strategie een belangrijke impuls te geven, laat patrick morley van tmg weten.
“consumenten kunnen relevante proposities verwachten waarbij de verschillende platformen die tmg kan bieden, met elkaar worden gecombineerd.
Ik zal het geheime woord even vertalen naar verstaanbare taal:

Propositie = SPAM !

Relevant = "Waar jij het net over had op Hyves"

Als je het lef hebt iets over je leven te vertellen op Hyves (Dûhh daar gaat het daar over), krijg je dus alle soorten van telegraaf pulp op je afgeslingerd.

Gefeliciteerd (wakker) Nederland !

Vandaag is de echte crisis gestart.

Jammer!

Privacy is tegenwoordig echt schaars aan het worden, ik gebruik hyves regelmatig, vooral de mailfunctie naar vrienden is makkelijk, maar wel altijd in het achterhoofd gehouden dat het niet handig is om alles op hyves te zetten.

Ja ach, Google kent nog veel meer van ons, maar als het die kant op gaat met Hyves dan is mijn account snel pleitte.

Er staat niet zoveel op want eigenlijk gebruik ik het ding zo goed als niet en reageer ook bijna niet op berichten. Was omdat de kids dat leuk vonden als papa ook een Hyves had.

Maar niet als er spam gaat komen.

Zal het eens afwachten maar het is wederom een slechte ontwikkeling v.w.b. privacy. De zoveelste al weer die we de afgelopen jaren zijn tegen gekomen als je die van regeringswege mee telt.:sad:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan