Wie kan bij mij de dream loader in mijn xtreme zetten met een CAS1 interface?

H

Henri1981

Wie kan (en wil) bij mij de dream loader in mijn xtreme zetten met een CAS1 interface? Zodat ik hierna de penta 1.20 erin kan zetten.

In limburg, liefst in de buurt van Helden.

Grt Henri

Er is een versie van penta 1.11 of 1.20 die gewoon kan werken met je oude loader, ik weet zo ff niet meer waar ik die weg heb, maar het werkte perfect...

Mischien gaan er meer mensen een lampje branden nu...

Gr Fred.

Ja .. Sorry , maar ik woon nou eenmaal niet in Limland .. ik wil met alle mogelijke soorten van genoegen helpen, maar dan kom je maar deze richting op met dat ding onder je arm ..
Volgens mij woont Blackie daar in de buurt die weet er wel raad mee ..

Penta 1.20 werkt uitstekend met je "gewone ouwe" Loader .. Penta 1.11 is altijd tricky .. Met Penta 1.20 geen Conax .. Dus ..

Cya ..

Ik wil je wel helpen met je dreamload,heb hier wel een cassie liggen.Woon ten zuiden van Maastricht.Voor info :satgost@hotbird.com,zie maar ,tot horens misschien.

Hoi

Met een Xtreme en penta 1.20 heb je wel degelijk conax
Tenminste ik heb de emu DSC 911 UZ erin zitten en kijk thor zonder problemen met de juiste hexjes

Groet

John

klopt!!!

Alleen nu even niet,

maar het is wel een heel geklooi om die 128 * 2 = 256 getallekes in te kloppen kost je een half uur,

Nee dan kun je beter een Titanium kaart proggen en in de Pentacrypt 120 duwen, scheelt je een lamme zapduim.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan