Wie kan mij helpen ziggolijst (twente) in te laden in Azbox

P

prishara

Wie o wie in de omgeving twente zou mij kunnen helpen en heeft zelf een Azbox

Ik zou willen weten of mijn C-tuner wel oke is want ik verlies mijn geduld waarom ik geen kabelzenders kan inladen.

Ben al een tijdje bezig om de lijst in te laden, maar nog steeds vindt ie geen zenders.

op mijn DBox en ziggo decoder gewoon beeld. grin

Mijn instelling voor het zoeken in Azbox:
Country: Standaard
zoek modus: Auto( ook Manual geprobeerd)
netwerk zoeken: NIT (en ook op Normaal geprobeerd)
Hierbij is de signaal Strength op 100% en de Quality op 0 %.

na afronden van het zoeken zijn 0 TV- en 0 Radio zenders gevonden. mad maar vraagt wel of de zenders opgeslagen moet worden.


Als ik de zoek modus op Manueel zet en bij ZENDER naar E38 ga of b.v. frequentie 650.000 Khz
dan is zowel de strength en de Quality op 100%.
Desondanks als ik ga zoeken op die frequentie blijft het resultaat op 0 tv zenders en 0 radio zenders.

Wat ik ook doe, hij vindt geen zenders.

Nadat de c-tuner in de box is geplaatst moet het dan nog geconfigureerd worden misschien??
Hoe kan ik zien of de c-tuner correct is aangesloten?

Wie woont er in de buurt kan ik me ermee helpen??
evt. tegen kleine bijdrage.


Als die zenders ingeladen zijn, waar kan ik ze dan vinden?
in ALL SERVICES of in PEOVIDERS menu?

Ik ben in regio gebied Twente Ziggo.

Wie o wie kan mij helpen of een panklare zenderslijst voor mij.
 
Nadat je de tuner hebt geplaats, fw flashen via usb met een format ( optie 4 in upgrade menu ) daarna optie 1
 
Guardian;205775 zei:
Nadat je de tuner hebt geplaats, fw flashen via usb met een format ( optie 4 in upgrade menu ) daarna optie 1

De allereerste keer heb ik dat niet gedaan, maar Telkens als ik de firmware ging upgraden precies zo gedaan zoals jou bericht.

Ondanks de juiste frequentie en beide signalen op 100 % staan en laat zoeken op die frequentie vindt ie geen zenders.

Heb ook telkens 1 frequentie geprobeerd dan uit menu even naar tv menu dan weer terug.
Helaas zonder resultaat.

Het zal wel iets zijn dat ik over het hoofd zal zien, maar ik krijg het niet voorelkaar.
 
Het is al tijdje geleden verholpen. Ik kwam erachter de c-tuner defect was.
Een nieuwe geplaatst en alle zenders ratelde er zo in.
Probleem was dus een defecte tuner.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan