wie weet raad

P

pfeifer

Hallo,

Ik heb een humax 5400Z met loader 2.08, heb de files josToH3.3hot5.7, PMCTvan 2005_08_28 in de humax gezet . Tevens de nieuwste keyfiles (mickey6in1V4.4 en de Humaxkey.bin) op de funkaart5 gezet.

Nu is alles zwart, alleen als ik switch tussen de zenders zie ik in de infobalk de zenderprogramma informatie.

Wat moet er nog meer gebeuren om de nederlandse zenders te ontvangen?

Met vriendelijke groet, Pfeifer

Via de emulatie van de ToH_HoT is op dit moment alleen nickelodeon / talpa mogelijk.
En de overige nederlandse kanalen alleen met officiele Canaldigitaal kaart.

Pfeifer, ga eens naar het menu.
ToH en ga naar rechts dan zie je config.
Ga naar beneden naar Parser. klik ok.
Ga naar beneden naar Ram Editor en klik weer ok.
Boven aan zie je CAS. en vervolgens S in het rood,V in het groen
N in het geel.I in het blauw en X in het wit.Dit zijn de coderingen.
Wanneer je op één van de kleuren drukt van je AB, komen er ook codes
in deze tabellen te staan?
Zo niet dan zijn je codes niet geladen van je EMU.

groeten BEBRO

Het zelfde hier
enkeld heb ik josToH3.3hot5.5b erin
heb gekeken in ram codes staan erin
krijg bij ned cannelen en bij veel andere bij info vierkant vlakje met rode letters try erin

alles geprobeerd maar nada niks

ff voor de duidelijkheid mensen. Ned. zenders zij niet te ontvangen door een emu. alleen orig. kaart. Pfeifer, de bin files hoor je niet op een fukaart te zetten maar rechtstreeks in je humax. Het rode vierkantje met TRY erin, duidt erop dat je de ontvanger op sharing hebt ingesteld, ratje. Je hebt 'em nl. op crd+emu+s of crd+s+emu gezet.

pfeifer zei:
Wat moet er nog meer gebeuren om de nederlandse zenders te ontvangen?

Conclusie: ook een maand nadat @pfeifer de vraag gesteld heeft is er nog niets veranderd en zijn de nederlandse kanalen alleen met een officiele canal digital kaart mogelijk.

osfp zei:
ff voor de duidelijkheid mensen. Ned. zenders zij niet te ontvangen door een emu. alleen orig. kaart. Pfeifer, de bin files hoor je niet op een fukaart te zetten maar rechtstreeks in je humax. Het rode vierkantje met TRY erin, duidt erop dat je de ontvanger op sharing hebt ingesteld, ratje. Je hebt 'em nl. op crd+emu+s of crd+s+emu gezet.

Niet helemaal "TRY" is engels voor "proberen", dit krijg je te zien als de emu probeerd een kanaal te decoderen (ook als de emu op "CRD+EMU" staat).

De fun kaart is alleen om de emu te starten en mag oude files hebben.

@Pfeifer als alles zwart is heb je waarschijnlijk een verkeerde (geedit met gekraakte setedit) lijst in je humax.
Betreft het alleen de FTV nederlandse kanalen dan blijft je op het moment niets anders mogelijk dan een originele kaart (Irdeto2 in interne cam of seca2 in een cam die je er dan ook bij moet hebben.)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan