Wie weet waar dit is? Deel II

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
En weet waar dit is?

Dat moet dan bij Boets of Nummer10 zijn, maar ik zie geen zwembad dus begin ik nu toch te twijfelen.:biggrin:

He Henk Bist over de greppel west? dit is bij onze oosterburen. die zijn gek op carrousels. en aangezien dat ze daar nog vele fietsen hebben(gestolen) bouwen ze er een monument van. om onze ogen uit te steken.?

Grtz/Sth.

Maar nu worden er al 2 postings geopend met plaatsen waar een hoop oud ijzer ligt.

Ik weet niet op wie jullie doelen, maar de fietsen die hier de deur uitgaan worden geleverd door betrouwbaar personeel, en het materiaal is ook van goede kwaliteit!

ik denk dat dit het framewerk wordt voor de bloemencorso next year. ;-)

Dit bouwwerk staat voor het gebouw van de UCI en
symboliseert al de op doping betrapte wielrenners.

Multifiets

Multispeed;203245 zei:
Dit bouwwerk staat voor het gebouw van de UCI en
symboliseert al de op doping betrapte wielrenners.

Dus niet op betrapte fietsendieven? :biggrin:

Wat een avond gister!

Ik voor het eerst in mijn leven een show meegemaakt van Jomanda.

Zit ik daar, komt ze naar me toe, legt haar handen op me en zegt met luide
stem: "U ZULT lopen!"

"Maar ik mankeer helemaal niks!", zei ik.

Dat negeerde ze en zei weer met nog luidere stem: "U ZULT lopen!"

Ik deed nog een poging uit te leggen dat ik gewoon kan lopen en niks
mankeer, maar er was geen speld tussen te krijgen en ze riep weer: "U ZULT
lopen!"

Toen de show voorbij was, kwam ik buiten en wat denk je?

FIETS GEJAT!!!

Dus Jomanda is nu de handlangster van freggel1. ipv Jenni
Er zijn zeker geen aantrekkelijke meiden meer te vinden in dat Boetsenbos. :biggrin:

Kijk het bewijs dat ze fietsen jat voor freggel: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ah1staeyX0o]YouTube - André van Duin - Thuis bij Jomanda[/ame]

Gefeliciteerd pikkie.

Voor hetzelfde geld had ze je verteld dat je alleen maar een onbeduidende infectie hebt.

Nou kijk aan Pik, weet je gelijk hoe zij zorgt dat haar uitspraken uit komen, daar stond je fiets... bij haar in de gang!:biggrin:

Juist Bt wel erg dat dit weer moet gebeuren ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien maar ze laten me geen andere keus....

Big-Henk;203246 zei:
Dus niet op betrapte fietsendieven? :biggrin:

Dat zou een veel te hoog bouwwerk worden. :biggrin: :biggrin:

Multifiets

Ze heeft je fiets nu wel bestraald pikkie.
Of dat nu wel zo handig is weet ik niet, want het blijft een opoe fiets he! :biggrin:

Ja klopt BH maar ik heb zelf de stang....was een lekker fietsje..

pikkie;203262 zei:
was een lekker fietsje..

Zal best Pik, maar nu krijg je vast elke keer als je er op fietst het gevoel dat je op Jomanda zit te fietsen.
Bah moet er niet aan denken. Sterkte kerel ik zou een andere fiets nemen als ik jou was. :biggrin:

Ja mijn fiets staat te koop ik lever hem wel eerlijk af...

Goed van je Pikkie dat je de diefstal even op Radio 10 FM bekend hebt gemaakt. :biggrin:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bOvWzVNMsnY]YouTube - JOMANDA - Ik kan weer lopen....[/ame]

Ja dit kan toch niet dat zundert en zij samen werken stel de boel gewoon aan de kaak...

Hoezo kan niet? Elke dief moet ook een heler hebben en als je dan een heler hebt die kan doen alsof de fietsen "van boven" komen, zit je vrij safe.:biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan