Wiet kopen

B

balak

haha lijkt net op wiet mag je kopen maar niet in hoeveelhied planten dus gedogen bleid zou ik zeggen want de coffeeshops moeten toch ook vooraad hebben en dat mag niet meer dan 500 gr zijn maar ja ze mogen he niet in kopen ??!!!! naar mijn weten mag je in Nederland veel kopen maar toe passen das wat anders

Ik denk dat het een aflopende zaak is. Ze gebruiken nu Limburg als proeftuin om alles te verplaatsen en daar waar mogelijk te sluiten.

Thuiskwekers worden onnavolgbaar en onredelijk hard aangepakt en krijgen straffen die brandstichters en harddrugs dealers niet eens krijgen (uit huis gezet worden bij.) en dat willen ze uitbreiden.

Het zou me niet verbazen als over een paar jaar het hele wietgebeuren ofwel verboden is ofwel gecontroleerd met kwekers met een vergunning zodat de overheid er ook voldoende aan verdienen kan d.m.v. de belasting.

Want laten we eerlijk zijn, van wietgebruikers heb je geen overlast, dat heb je wel van harddrugsgebruikers.

Het gaat puur om de centen, het is de overheid gewoon een enorme doorn in het oog dat er miljarden in die business om gaat en ze er geen cent van krijgen, behalve dan van de omzet van de coffeeshops, maar dat haalt het bij lange na niet qua omzet aan wat er omgaat in geld bij de kwekers en de opkopers.:)

P.s. ik heb dit topic even verplaatst, stond in een pc sectie en daar hoort het niet thuis, maar da's verder niet zo erg.;)

tja in Maastricht loopt het hard terug, ik hoorde deze week dat er nog maar 8 coffeeshops zaten, terwijl er dit voor kort nog een dikke 30 waren...

Nja 8 is nog altijd meer dan genoeg. Feitelijk hadden ze die rustig kunnen met rust laten. Dat geld hadden ze beter kunnen steken in het oplossen van de overlast.

En die wordt -NIET- veroorzaakt door thuiskwekers of coffeeshops zoals wordt gesteld, maar door harddrugs dealers en de lokkers met name.

En die wordt -NIET- veroorzaakt door thuiskwekers of coffeeshops zoals wordt gesteld' date=' maar door harddrugs dealers en de lokkers met name.[/quote']
Ik denk dat dat het grote probleem is, die dealers, want in mijn ogen is blowen, en andere dingen die erbij horen niks mis mee.

Maargoed niet iedereen denkt daar hetzelfde over blijkbaar, veel mensen blijven het toch zien als een soort drugs, terwijl ze zelf wel bier zuipen en roken tot en met.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan