Wil de jackpotwinnaar zich melden!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
801
Punten
113
Leeftijd
60
CX 09 65 70, ?18.400.000,00

Wat zou je er mee doen???

Bij mij is de gewonnen ?5 alweer op.

Hoorde het net op de TV, iemand uit de buurt van Alkmaar heeft hem gewonnen. Dat wil dus zeggen dat alles naar 1 persoon is gegaan... kan die effe van het leven gaan genieten zeg, proficiat voor hem of haar! :)

De enige winnaar bij mij was de prullebak.
Die heeft zijn buik weer vol

Zucht bijmij ook weer helemaal niks.
Ook bij de postcode loterij zat ik er ook weer naast :(
Ik zou ook wel wat euro's kunnen gebruiken hoeft geen 18 miljoen te zijn met 10% ben ik ook tevreden :)

noting niks 3 loten bij het oud papier
gr frans

The Wizzard;182870 zei:
Ook bij de postcode loterij zat ik er ook weer naast :(
Ik zou ook wel wat euro's kunnen gebruiken hoeft geen 18 miljoen te zijn met 10% ben ik ook tevreden :)

Nou heb hier in die postcode nog nooit wat gehad,, en in de staats mag ik blij zijn dat ik 2 of 3 keer per jaar eens mijn eigen geld terug heb.

10 % pffffffff ik zou het al eens leuk vinden dat ik eens 1000 euro zou winnen maar ben bang dat dat nooit gaat gebeuren.

Ja dat zou ook leuk zijn dan krijgen we onze eigen centen weer terug.

Ik heb altijd mijn loten er weer uit.omdat ik nooit geen koop. en ben verzeker van een vette karbonade en kratje bier.binnen is binnen. in het geloof van sprookjes en kansen was ik met 7 jaar al snel af.wie voor een dubbeltje is geboren maakt nooit geen kans om een fortuin te krijgen. want geld is macht. aangezien er velen zijn momenteel in deze revolutie achtige personen in dehaag zijn er velen die hun maag moeten vullen met eten van voedselbanken.ook vind ik die bedragen van miljoenen absurt laten ze dat maar verdelen zodat meer mensen kans maken op een extratje van bv 25000 euro. ook is het zo dat er mensen zijn die miljoenen winnen 80% de weelde niet kunnen verdragen. en rare sprongen maken en er weinig mee opschieten. en op den duur weer moeten leven van gemeenschap gelden. omdat al hun geld verkwanseld is.en er nog dieper in geraken dan voor het gewonnen.

sth.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan