wil niet doorstarten dream multimedia in venster!

J

jaap1

de dream wil niet doorstarten en kan er ook geen andere image in gooien .
hij gaat niet verder dan dream multimedia in het display een harde reset werkt ook niet en de linkse bovenknop induwen totdat frlas erase verschijnt werkt ook niet ???bvd jaap1
 
de stekker 20 sec eruit te trekken, dat wil nog wel eens helpen

bert
 
Antenne los gooien, HD ontkoppelen kan allemaal helpen en probeer het eens met serieel.
 
Heb je al geprobeerd zonder de nul modem kabel te starten want dat schijnt ook nog wel eens problemen te geven.
En probeer ook eens meerdere keren een harde reset te geven achter elkaar.
 
Dus hij reageert helemaal niet meer? Ook niet met netwerk losgekoppeld en Dream-up met alleen nullmodemkabel (vinkje uitgezet bij netwerk in DreamUp)???

Dan ben ik bang dat je hem "gemolt" hebt en de img er even op andere manier in geflashed zal moeten worden.
Kon men met deze dozen niet ook een oslink gebruiken ofzo?
 
Als je Dream MultiMedia in je display ziet, is de Dream meestal niet kapot. Je hebt waarschijnlijk de flash overschreven.

Check eerst eens of je compoort nog werkt. Indien in orde dan doen wat BlackTiger zegt: alleen fysiek verbinden met nullmodem kabel en vinkje uit in DreamUp. Desnoods je HD even ontkoppelen.

Suk6
 
Dan denk ik toch echt dat alleen een Jtag je nog kan helpen.
Je moet de box dus even bij je dealer aanbieden of opzoek gaan naar iemand met een Jtag.
Een andere optie is natuurlijk om zelf een jtag in elkaar te flansen.
 
Ahja... zieje, ik wist dat het met zo'n prul voor Philipsdozen moest kunnen, maar ik haal altijd OSlink en Jtag door elkaar.
Jtag dus. :)
 
meneer eend gelieve deze te sluiten de box is onderweg naar een reparateur welke een jtag heeft bedankt
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan