Xcam

S

Sandokan

Draai momenteel met een Xcam op mijn toppie en dat werkt perfect moet ik zeggen.Opent hetzelfde als momenteel matrix reloaded met titaniumkaart en heb nu geen titaniumkaart meer nodig.Geen freezes en zapt lekker snel.
 
Welke versie heb je in je X-Cam zitten?
 
1075, alleen VH1 en VH classic werken niet maar dat mis ik niet.
 
Staat op verscheidene engelse boards.Link plaats ik hier niet.
 
Zit ook te dubben welke nu aan te schaffen .
De x-cam of dragon ?
Iemand die hier wat advies kan geven omtrend deze cams , zoals voor en nadelen en/of mogelijkheden nu en in de toekomst ?
 
Ik heb een toppie met xcam, maar sinds dinsdag ook zwart beeld. Navraag leerde me dat de xcam de keys niet doorgaf van canal digital. klopte ook wel, want er is ook nooit een update geweest van het lidmaatschap. Hadden ze wel mogen zeggen vtv bij de satboer. Dus nu ben ik toe aan een andere nieuwe cam.
Ik denk dat ik er een tweede officiele cam bij zet...snik.
 
Xcam doet de update pulsen van C+ wel hoor. Geen probleem.
Het is alleen de ACTIVATIE puls die de XCam niet doorlaat.

Dus heb je een al geactiveerde kaart heb je geen problemen met de XCam.
 
Wat zijn de verschillen tussen de X-CAM en X CAM Premium edition
 
Originally posted by Sandokan
Draai momenteel met een Xcam op mijn toppie en dat werkt perfect moet ik zeggen.Opent hetzelfde als momenteel matrix reloaded met titaniumkaart en heb nu geen titaniumkaart meer nodig.Geen freezes en zapt lekker snel.
bij mij werkt het ook prima met 1.14
 
Hoi,
heb eigenlijk zelf een draadje geopend over de x-cam maar dat wordt niet echt gelezen. Omdat jullie zelf een x-cam hebben kunnen jullie misschien helpen.
Mijn officiele seca2 kaart voor C+ en de viacces voor SRG worden niet herkend. Heb de versie 1.077.
Iemand een idee??

groetjes Silverfox
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan