xpdvd-the-fog-ntsc-dvdr.img? Help

F

format c:

Ik heb net de film the fog gedownload.
alle par bestanden zijn oke in orde 100%
maar nu zie ik geen enkel rar bestand wat ik aan kan klikken!!!!!
alleen maar witte vakjes,die eigenlijk rar bestanden hadden moeten zijn,met elk zo n 47.5 mb.
ik heb nu dus zo n 94 witte vakjes met elk 47.5 mb.
hoe kan ik die witte vakjes nu branden ,of omzetten naar rar,zoadat ik die film kan branden met nero?

wie heeft een tip.
ps:met img branden heeft geen zin,dat had ik al geprobeerd.
dan krijg ik een foutmelding.
die luid,onbekende fout tijdens de toegang tot img.
en met dvd branden bij nero krijg ik de melding:
geen compatibel bestand gevonden.

er staat dan in zo n bestand,bv type 001 bestand,002 2 bestand enz enz.


help!!
 
ik heb net eventjes dit proggie gedownload.
ik hoop dat het helpt.

GESPLITSTE bestanden (Split files)

.001, .002, .003, etc. bestanden
Dit zijn grote bestanden die in stukken zijn geknipt om het uploaden en downloaden te vergemakkelijken. Dit zijn meestal hele grote MPEG bestanden of andere bestanden die van zichzelf al erg gecomprimeerd zijn, zodat verder comprimeren geen zin heeft. Om deze stukken weer samen te voegen tot een bestand kun je de eenvoudige DOS opdracht copy /b gebruiken (bv. copy /b file.mpg.001+file.mpg.002+file.mpg.003 file.mpg) of nog makkelijker een van de populaire programma's HJSplit (http://www.freebyte.com/hjsplit) en Mastersplitter (http://www.tomasoft.com). Met deze utilities kun je zeer eenvoudig bestanden splitsen en samenvoegen.
HJSplit Utility laat je een groep bestanden zien klaar om samengevoegd te worden. Selecteer het .001 bestand en de rest wordt automatisch opgespoord, mits in dezelfde map.
 
Zou helpen waar je die gevonden hebt of hebt gedownload,, want ik kan die film nergens vinden op de newsgroups.
 
Ik zie dat je mastersplitter al hebt.
Je hoeft alleen maar op de eerste te klikken en de boel wordt samengevoegd.
Als het echter een mpg is, is het geen standaard DVD formaat.
Heb je een .img dan kun je die ook met nero branden, alleen staat nero standaard daar niet op ingesteld. Die verwacht bij een image bestand een .iso of .nrg (eigen formaat). En die zijn zo groot als de dvd is.
Het is wel verstandig om in windows de file extensie aan te zetten zodat je ziet wat je hebt.
Grtz.
 
Het is net als of de duivel er mee speeld .
Ik zie hem ook al nergens meer staan.
Het gaat over mist.(horror film)
Maar ja.....ik zal wel niks meer met die bestanden kunnen doen vrees ik nu!!!


wacht effe,de poster is..VIP@FTACLUB.NET FLUFFY.
 
Maar zeg nu eens wat je hebt.
De bestands extensie enzo. En hoeveel.

Grtz.
 
Format c:,

Jack vroeg het al in een ander draadje van jou, staat er wel winrar op bij jou?

Zoja, dan wordt de extensie van het bestand niet herkend, volgens mij.

Klik maar eens zo'n bestand aan, en neem dan de optie openen met, en open dan dat bestand maar eens met het programma winrar, gaat hij dan aan het uitpakken dan moet je het bestand zo selecteren middels een vinkje bij "altijd openen met dit programma" en dan worden jou gedownloade rarbestanden voortaan altijd geopend met winrar. ( nu weet de pc niet waar hij het mee moet openen vandaar de witte bestandjes)

Probeer dit maar eens uit, en als je die img wilt branden nee,m daar maar eens dvddecrypter voor, daar zit een optie imgburn in.
 
Dit is precies hetzelfde verhaal als de vorige film.

Je krijgt:

1 bestand met de naam: bit-t-tfog-dvd-r-nls.rar
en 88 bestanden met de naam:

bit-t-tfog-dvd-r-nls.r00

t/m

bit-t-tfog-dvd-r-nls.r87

En nog een zooi parfiles.


Alles downloaden in dezelfde dir.

Dan winrar openen en de files zoeken in de dir waar je ze hebt opgeslagen.

Dan de bit-t-tfog-dvd-r-nls.rar bestand selecteren en de hele zooi uitpakken.

Maar hoop dat je hem nog helemaal compleet hebt want is al een maand oud.

Hebbie wel voor de zekerheid getest met quickpar of die helemaal compleet is.
 
Het kan zijn dat je geen .rar file erbij hebt maar begonnen is met .r00.
Ik heb dat dacht ik al ergens beschreven, maar kan ook zijn dat dit op een ander forum was.

In dat geval kan het zijn wat Winrar deze niet herkent als je er dubbel op klikt.
Nu kun je 2 dingen doen.
1.) Je opent winrar en klikt op "open" en dan selecteer je die .r00 file.
2.) Wil je daar vanaf zijn selecteer je in de verkenner die .r00 file, dan rechter muisknop (evt. links shift inhouden) klikt op "openen met" en ongeacht of winrar in het rijtje staat, toch gewoon "programma kiezen" selecteren. Dan selecteer je winrar en vinkje even aan "dit programma altijd gebruiken bij dit type bestand" en klikt op OK.

Klaar is Kees.
Doch let goed op dat je echt alle bestanden hebt. Normaliter moet ie met .rar beginnen, het gebeurd niet zo heel erg vaak dat die er niet bij zit en dat met .r00 begonnen word.
 
Er zit echt een RAR file bij BT,, heb dat nagekeken.

Volgens mij raakt hij in de war omdat bij dit soort files er altijd een stuk of 20 files wel als rar worden aangeven ende rest dan niet .

Gewoon doen wat ik zei en dan moet het goed gaan,, als je ze helemaal compleet binnen hebt althans.
 
Oh dat kan kloppen Jack want ik heb dat niet nagekeken, doch ik gaf de mogelijkheid alvast mee voor de toekomst.
Inderdaad "ziet" winrar maar een paar files als rar en vele .rxx files dan als witte icoontjes, maar dat is verder niet interessant want het werkt wel gewoon, net zoals je al zegt.

Moet gewoon lukken middels je uitleg.
 
Met het programma dvddecrypter.
oooo,Freggel ,winrar gebruik ik al bijna sinds het programma uit is,en had ik dus al op mijn pc.
Maar dankzij jullie heb ik toch de film kunnen branden en kijken.
Jammer dat het engels en franstalig ondertiteld is,en gesproken.
Volgende x,moet ik nog beter lezen of het met nederlandse ondertiteling is.


Alle maal bedankt voor deze hulp.
 
Zorg je d'r wel voor, dat je steeds de laatste versie van Winrar hebt?
Er is nu versie 3.51.
Als de "inpakker" wel de laatste versie gebruikt en jij met 'n oude versie zit te pielen, kan je dus op problemen stuiten.
Geldt ook voor Quickpar!
Zijn overigens 29 Rarbestanden met 'n icoontje te zien.
Kun je checken in je Verkenner onder Extra en dan Mapopties: Bestandstypen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan