Xtreme met Multi-Emu

S

Sunny

Ik heb lopen stoeien met de "Multi-Emu" die bij de diverse site's te downloaden is. Deze emu heb ik d.m.v. Cas-1 interface op de UCAS van mijn Xtreme PVR geladen. Firmware van de Xtreme is de Digix-EMU firmware, en deze is dus nu uitgebreid met de Multi-Emu (van Nederlande komaf !!!)

Multi Emu doet;

Sky S2 (Hotbird) - Getest, werkt O.K.
D+ S2 (Astra) - Getest, werkt O.K.
Conax (Thor) - Niet getest, nog geen keys voorhanden.

Update van key gaat middels funcard (eenmalig uploaden)

Let op; er zweven "fake" versies rond, dus meerdere proberen als het niet in een keer lukt.

Leuk alternatief voor de "dure" Titanium kaartjes !

Sunny
 
Je moet die van RichardF hebben ,dat is de maker van de multi emu ,de enige echte!
De rest is gestolen door anderen!
 
Maar kan ik deze EMU ook op een MR cam zetten?
Heb het geprobeerd maar bij werkt het niet.
 
Waarschijnlijk moet je de Xilinx vervangen door magic.cas
Deze kan je via een CAS-interface proggen.

Succes,
Sunny
 
Ik heb veel geprobeerd en niets werkt goed. en ik heb zelfs een keer mijn Extreem zijn cas verkloot !!!!!!!!
Wie zou mij kunnen helpen om van mijn allcam een magic te maken.
Ik heb ook nog een matrix reloaded.
En waar blijven de goede hexfiles


M.V.G.



Ton
 
Hai Sunny,

Ook ik heb de Xtreme met de Matrix Reloaded software erin, versie 1.120.

Wat doet de emu als ik die inlaad, Ben ik dan de Matrix software kwijt, of is dit een toevoeging hieraan.

Graag een uitgebreide uitleg wat er gebeurt en hoe in te laden.

Vast bedankt Sunny.

Theo
 
Theo,

Multi-emu gaat in de UCAS, m.a.w. je bent dan de Matrix software kwijt. De Multi-emu voegt op dit moment (afgezien van Conax) ook niets meer toe, nu D+ & Sky Italy alle EMU's op zwart hebben gezet. Mischien later weer interessant.

Groet,
Sunny
 
Sunny,
Dat is nou jammer, begon die Multi Emu al leuk te vinden wat ik er van gelezen had, maar helaas dus.

Over Conax? Iik kan deze wel in mijn Matrix zetten, conax 20 en 21, maar helemaal inladen lukt nooit omdat de Cam elke keer gaat initilazeren. Dan ben ik meteen alle code's weer kwijt.
Is hier niks aan te doen?
Ook heb ik een fun 6 kaart. werkt deze ook apart van de Cam?
Ik laad er wel elke keer software op maar heb niet het idee dat hij ook wat doet in me Cam.
De cam werkt nu zonder kaart.

Op de Hispasat heb ik wel cabo Tv. Er zit ook Digital +. De code's die ik hiervan tegen kom zitten al in me Cam maar hij doet hier niks. Zijn hier geen nieuwe code's van of zit er software matig iets niet goed.

Weet niet of ik deze vragen hier mag plaatsen, maar toch maar proberen.

Vast hartelijk bedankt Sunny en veel plezier ook voor jou met onze hobby.
Groeten Theo.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan