Yakkes, het is net een barbiepop! [16+]

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Dus ik en B hebben besloten dat deze Nessa naar de Burcht van Big-Henk mag fietsen... :sex:

Alstublieft heren ben er maar blij mee. :biggrin:

Ze is al bij ons ze wordt nu eerst opgewarmd jullie beulen hebben der nat op de bus gezet gelukkig heeft ze een cdrom van jullie mee gejat met zeer gevoelige informatie wat binnekort hier uiteraard wordt geplaatst....

pikkie;199362 zei:
Ze is al bij ons ....

Huh nou al bij jullie???

Tumme nou zie ik dat ze mijn beste fiets meegenomen heeft!

Nou heb maar plezier met dat kreng. :biggrin:

Sterker nog ze is al in training en die fiets nou als dat je beste is na 100 meter verloor ze al het voorwiel.....

pikkie;199368 zei:
is na 100 meter verloor ze al het voorwiel.....

Dan hoef je niet bang te zijn dat ze je in je ...... bijt , Pikkie . :biggrin:

lekker ding daar willen we wel ff leuke dingen doen :biggrin:

Ik wil die fiets nog wel maken kan ze gelijk nog even douchen, water zat en daar houd ze wil van. :biggrin::biggrin::biggrin:

Doen jullie maar leuk ermee, wij zijn blij er vanaf te zijn, kwam met die neptieten hier toch maar op een 4 (want ook te lange nagels) en we zijn de mindere kwaliteiten aan het dumpen om plaats te maken voor verse carnavalsnimfen.:biggrin:

Pikkie niet zoveel bier opzuipen joh, je weet dadelijk niet meer welke je wel en niet opgewarmd hebt, of heb jij je met die onvoldoendes bezig gehouden? Kan ik me wel voorstellen uiteraard, je moet je indrinken voor de carnaval en natuurlijk ook alvast inwippen voor de nieuwe carnavalsnimfen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan