zal 2005 het jaar van de acties gaan worden?

M

multigek10.0

zal 2005 het jaar gaan worden van de ene naar de andere actie?
ik bedoel dit met het oog op het valende kabinet.
want daar gaat het nu zeker langsaam naar toe.
en wat denken jullie dat de mensen nog eens cda gaan kiezen?

wat denken jullie hierover?

Die komen er zeker Multigek, maar stemmen op een andere partij, dat zal er zeker ook wel gedaan gaan worden.

Maar maakt het eigenlijk nog wel iets uit, want nu zitten de pvda, sp, groenlinks e.d. in de oppositie, en dan is het weer omgedraaid, ze praten bij de verkiezingsrondes allemaal heel erg mooi, maar wat bakken ze er nu weer van????

Ik weet het gewoonweg niet meer, ik denk dat ik maar een vrijstaatje op ga richten :biggrin:

Jongens geloof me 8 jaar paars heeft een hoop stuk gemaakt..
Ze moeten alleen van mijn rechten waar ik krom voor heb gelegen afblijven er lopen een heleboel jonge mensen thuis zet ze aan het werk,

Goed gesproken Pikkie, 100 % mee eens.

Of je nou door de hond of de kat gebeten wordt, dat maakt niet
uit, om Freggels statement maar eens te onderbouwen.

Goka

Originally posted by multigek10.0
zal 2005 het jaar gaan worden van de ene naar de andere actie?
ik bedoel dit met het oog op het valende kabinet.

Sorry multigek maar je begaat een schrijffout.....
je bedoelt vermoedelijk"met het oog op het VALLENDE kabinet"?

of ze gaan vallen,weet ik niet,maar dat ze falen.
'k ben 't er nooit mee eens.
word tijd voor een 2e Pim.

Niet alleen voor een 2de Pim, maar voor een hele groep mensen met die capaciteit, want aan alleen een Pim heb je niets. Om iets te kunnen bereiken moet ook een groot deel van je partij uit capabele mensen bestaan.
Daarmee bedoel ik dan niet advocaten of dat je dr. of drs. voor je naam hebt, maar echt mensen die verder dan hun neus kunnen denken en de denk- en zienswijze van Pim er op nahouden en ook kunnen navolgen.

Niet zoals de huidige LPF waar misschien hooguit nog 1 of 2 middelmatig capabele mensen tussen zit.

Jongens geloof me 8 jaar paars heeft een hoop stuk gemaakt..
Ohja? Ik mag niet klagen, de minima hebben het in elk geval iets beter gekregen wat ook heel hard nodig was.
En 4 jaar groenrood (vvd/cda) heeft straks meer kapot gemaakt dan paars in 8 jaar voor elkaar heeft gekregen.

Kortom het maakt niet uit wie er zit je word toch wel belazerd of het nu groen of paars is inleveren moeten we toch.

We kunnen gewoon op rekeken dat we moeten gaan werken tot we 70 zijn ik ben nu bijna 40 dus nog 30 jaar.

Ik denk dat het onder Pim niet veel anders was geweest maar met die verstand houding dat ook de mensen met de hele hoge Inkomens ook moesten gaan inleveren en dat gebeurd nu niet die krijgen er alleen maar bij.

En er is niks veranderd op financien zit nog steeds de zelfde man goed geraden dat is Zalm .

Natuurlijk moeten we ook bij een ander inleveren, maar niet op deze manier dat was bij Paars ook niet het geval.
Bij paars was het weer iets te weinig en kortingen moeten niet per bedrag (bijv. 100 euro) worden gedaan maar procentueel zodat iedereen evenredig evenveel betaalt aan de "goede" zaak.

En een maximum inkomensgrens vind ik ook een uitstekend idee. Het kan niet zo zijn dat een directeur een bedrag verdient wat veel te hoog is en meer dan wat je redelijk naar prestatie kunt noemen, terwijl op datzelfde moment, bij datzelfde bedrijf, onderaan de ladder mensen ontslagen worden omdat er geen geld zou zijn of nog erger (zie je steeds vaker gebeuren) om uitzendkrachten aan te nemen, die ze dan steeds verwisselen voor andere uitzendkrachten tegen de tijd dat het wettelijk verplicht is om een vast contract aan te bieden.

Dat betekent dat er wel degelijk werk is en ook geweest is voor de mensen die in vaste dienst waren en wegens reorganisatie eruit moesten.

Werken tot je 70e? Nah... geloof ik niets van. Dan wordt de werkloosheid alleen maar groter, daarnaast is dat veel te duur voor de economie en de werkgevers.

Originally posted by Black Tiger

Werken tot je 70e? Nah... geloof ik niets van. Dan wordt de werkloosheid alleen maar groter, daarnaast is dat veel te duur voor de economie en de werkgevers.

Dat kan wel zijn maar wat ik regelmatig mee maak ze komen een tijdje met je mee lopen ze moeten stage lopen of na sollicitatie komen ze 2 maanden op proef.

Ik weet niet hoe het bij de anderen vroeger was je moest eerst leren werken dan pas het mooie werk onderaan beginnen dus koffie zetten werkplaats opruimen en wat kleine dingen maken.

Wat wil nu het geval ze willen gelijk het mooie werk das niet erg maar ze kunnen gewoon niks als ze van school komen en dan hebben ze ook nog eens geen interesse ze klooien maar wat aan.
Maar hebben wel een grote mond en gaat het fout dan moet een ouder en ervaren iemand het oplossen vandaar het werken tot 70 jaar.

gewoon allemaal niet meer werken.
terug naar de ruilhandel.
laat ze allemaal maar de rambam krijgen daar in Den-Haag.
allemaal burgelijk ongehoorzaam worden en kijken of ze 7000000 huizen gaan leeg trekken omdat de mensen of hun hyphotheek niet betalen of huur.
we zijn toch allemaal een zooitje hielen likkers geworden onder de verschillenden cabinetten rood paars of blauw het doet er niet toe wie er in de regering zit.
het probleem zit hem dat we allemaal dat stapje terug niet meer durfen te nemen omdat we allemaal twee keer per jaar zonodig op vakantie moeten en allemaal zonodig in die auto willen zitten die dan niet eens boven de 80 KM uit komt omdat je in nederland constant in de file staat.

Ik begrijp precies wat je bedoelt Wizz en dat is ook zo. Maar er zijn zat ervaren mensen tussen de (ik noem maar iets) 35 en 65 die nog werken. Die 5 jaar extra heeft echt niemand nodig.

En dat gelijk hoog beginnen zie ik ook nergens meer gebeuren of je moet echt al flinke diploma's hebben.
Met VMBO, LTS, Mavo enzo begin je gewoon onderaan de ladder zoals dat altijd geweest is.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan