zap latency

S

SilverViper

Sinds gister me eerste dream binnen :biggrin:
Vandaag geimged met ruDream (moet toch wat proberen he ;))

Na veel gedoe ben ik erachter gekomen hoe ik de emu aan de gang kon krijgen, en nog zit het me niet lekker:

Ik heb die van radegast geinstalled en de keys geupdate, maar ik ondervind een gigantische lag als ik zap naar een gecodeerd kanaal.. met eerst het bericht van dat hij gescramled is en niet getoond kan worden en als ik 5 sec. wacht krijg ik alsnog beeld... (duurde ff voordat ik doorhad dat ie hem alsnog pakt, mens is een ongeduldig dier :))

Anyway, is dit normaal?

Is niet normaal maar heb het op meerdere boxen gezien.
Probeer eens wat anders, Hydra, SF, PeterPan enz enz.

Bij geavanceerde instellingen kan je de optie foutmeldingen uit schakelen.
Een andere image proberen hiervoor heeft geen nut die heeft dit dus ook.
Maar als je toch wat anders wil proberen neem dan hydra atlantis final zip.
bij deze ff de nieuwste control panel binnen halen en minimaal de nieuwste scam en radegast updaten, en natuurlijk de keys.

Correct, even in de setup de storingsmeldingen uitschakelen en dan ook even het "enable fast zapping" activeren.
Dan zou het stukken beter moeten zijn.

Binnen dezelfde emu moet ie dan echt best snel zappen. Bij het overschakelen naar een andere emu is het logisch dat het even duurt.

Blijft het problemen geven, dan inderdaad eens een ander image proberen zoals hydra ofzo.

Ok ik heb het opgelost:

Probleem was dat radegast die lag veroorzaakte, een ander deed het helemaal niet... Nu heb mqnogwattes (ik ken de namen nog niet uit me hoofd :tong:) geinstalled en ik droom nu lekker door de kanalen door. (Radegast had denk ik moeite met het vinden van de juiste key bij de juiste provider, lijkt mij.)

@nl0raf:
Ik heb nog niet de tijd en dergelijke gehad om alles te testen maar zal ik zeker doen!

@neo:
Wat zou die hydra voor meerwaarde kunnen hebben voor mij?
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar pagina waar mij het verschil tussen de distro's wordt verklaard...
en radegast=scam=emu toch?

@Black Tiger:
Ja die enable fast zapping had ik al gevonden, alleen jammer van die zichtbare sync...
En ik zal je vertellen dat bwvs emu switchen nog sneller ging dan in de emu blijven :biggrin:

@iedereen:
Bedankt voor de support!

[edit]
Ik heb intussen wel een site met de verschillende emu's op een rij, en ik vat nu dat scam een emu is en geen synoniem... maar zijn er dan zenders die op de astra 19.2? die ik open kan krijgen met scam?
[/edit]

best wel leuk om als je een goede werkende image hebt,om eens een andere te proberen, zie je de verschillen.
de ene gaat voor RuDream, de ander voor Hydra, Peter Pan of Sf of ?

voor de verschillen tussen de emu's bekijk de posting van sat4ever

voor de verschillen tussen de emu's bekijk de posting van sat4ever

Lol, we zaten tegelijk te tikken :biggrin:

maargoe zoals ik in me edit heb staan zie ik alleen een lijst met emu's... Nu nog 1 met images/distro's/firms ;)

met scam op 19.2.
momenteel geloof ik free x tv ,scam werkt super op 13 east, alle primafila's

en voor firms en image's zijn er zat site's gebruik google maar eens.

Ja ik heb wat gevonden al ;)

Nu ff wat anders, is er ook een plugin waarmee ik zeg maar een virtuele AB heb op de pc, zodat ik ook in menu's kan?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan