Zaplijst a la 9600 op Dreambox?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.879
Waarderingsscore
1.036
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Hoi allemaal en met name Denktenk.:)

Denktenk vanwege het feit dat hij bekend is met zowel de dreambox alsook de Nokia 9600.

Heb dit ook al eens op Duck geschreven maar volgens mij begrijpen ze daar niet wat ik bedoel.

Momenteel heb ik een "Humax-like" zaplijst op de Dream, dus die neemt de volledige beeldschermbreedte in beslag.

Ik wil graag een zaplijst a la Nokia 9200/9500/9600/dbox1 dus gewoon 1 smalle lijst aan de linkerkant die ik liefst ook nog zelf kan samenstellen qua volgorde en aanwezigheid van zenders.

Iemand enig idee hoe ik dit kan klaarspelen?

Ik heb het gezien op een Dream van iemand dus ik weet dat het kan maar weet niet meer welke firmware dat was en of het met de huidige firmwares mogelijk is.

Momenteel heb ik de laatste nieuwe Ronaldd er in zitten maar ik denk dat ik terug ga naar de SF-team van 14-9 aangezien die toch stabieler is met zappen o.a.

 
Als je de zaplijst in beeld hebt, kun je met de gekleurde knopjes tussen satellieten/bouqetten schakelen.

Als je dan op de video knop drukt, kun je schakelen tussen verschillende schermmodi. dus met sats links, zenders rechts, of zenders in 3 kolommen, of de modus die jij waarschijnlijk bedoelt, alles onder elkaar.

Ik had overigens niet voor nix die SF aanbevolen;-)))

 
Ja denktenk, dat had ik al ontdekt, en dan heb ik dus 1 lijst links en dan zijn we halverwege.

Maar het zaplijstscherm beslaat toch de hele breedte van het tvscherm, ondanks dat er aan de rechterkant bij de juiste keuze, dus niets meer van zenders staat.

Maar ik heb ook al een zaplijst gezien echt in de vorm van de Nokia's, dus een smal lijstje links, waarbij dus de rest van het scherm tv beeld is en niet bezet is.

Dus exact zo als de Nokia's een zaplijst, zo wil ik het graag.

Kleur en doorzichtigheid kan dan anders zijn dat is niet zo erg, maar ik wil gewoon niet dat ding over mijn hele scherm.

 
JIj wilt dus de lijst zonder de epg info ernaast? of wil je de classic neutrino lijst hebben?

 
Tech, jij hebt toch ook een Nokia 9600? Weet je nu echt niet meer hoe de zaplijst van een 9600 er uit ziet? LoL.:)

Nee Neutrino heeft totaal niets met een 9600 style te maken ik wil gewoon plain Nokia stile.

Dus yep, zonder epg ernaast, zonder keuzemenu'tje bovenin in de kleurtjes voor satelliet en provider en bouquet.

Gewoon een plain standaard zaplijst zoals je ze in de Nokia's ziet, kan het echt niet duidelijker uitleggen.:)

 
Jongens blackie wilt gewoon een lijst met een nummer en daarnaast een channelnaam en de kous is af en dat in een scherm dat ongeveer 1/3 van het scherm beslaat

 
Yep, nog niet eens 1/3 scherm zelfs bij de Nokia.:)

Ik dacht al... is er nu niemand die het begrijpt? Iedereen heeft toch wel eens de standaard Nokia zaplijst gezien? :biggrin:

 
;) ,die van de beta's of de gewone dvb2000 versies ? ;)

Ook daar zit een verschil in he? maar voor de dream heb ik zulke lijsten nog nooit gezien he ,zou inderdaad makkelijk zijn om de satmarkers te kunnen gebruiken om naar de verschillende paketten te zappen.

 
Ik ging uit van de meeste dvb versies die er bestaan, en dan zit er bij mijn weten geen of nauwelijks verschil in, dus ga maar uit van de zaplijst van noonemanit 1.2. :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan