ZDF tijdelijk op zwart in Nederland op maandag 12 juni 2023 van 17:35 – 20:15

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.973
Waarderingsscore
93
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
Op maandag 12 juni 2023 wordt er in het Weserstadion in Bremen een vriendschappelijke voetbalwedstrijd tussen Duitsland en de Oekraïne gespeeld. Duitsland speelt symbolisch zijn duizendste interland tegen Oekraïne in het kader van: “Signaal voor vrede en begrip”.

Deze wedstrijd wordt live uitgezonden door de Duitse zender ZDF.

Nu hebben alle Nederlandse providers die deze zender doorgeven van de ZDF en de Buma-Stemra het bericht gekregen de doorgifte van deze wedstrijd te blokkeren. Volgens de uitzendrechten die de ZDF heeft mag deze wedstrijd niet in Nederland doorgeven worden.

Mocht u in het bezit zijn van een satellietschotel kunt u de wedstrijd via dat signaal wel gewoon in Nederland bekijken.

zdf-op-zwart-1080x675.png

bron: https://www.skv.nl/zdf-op-zwart-in-...um=rss&utm_campaign=zdf-op-zwart-in-nederland
 
Uitzend rechten? Denk dat we ondertussen onze rechten wel hebben verdient met materieel sturen naar ukrain...
Brein ga terug in je hom en ga je gedragen en vooral schamen!
 
Brein ga terug in je hom en ga je gedragen en vooral schamen!
Dit is niet iets van Brein. Dit gaat gewoon om uitzendrechten van voetbal, net zoals hier op de NPO ook geen voetbal wordt uitgezonden van bepaalde wedstrijden.
 
Buma dan ook goed.
Heb niks met voetbal begrijp me goed.
Maar spul op zwart zetten in andere landen terwijl je het gratis uit de lucht kunt halen slaat natuurlijk nergens op.
Gewoon een vorm van regelzucht.
Wordt er schei.... Ziek van zo langzamerhand.
Het is dat ik geen frans kan l*le anders was ik hier al weg.
 
Buma ook niet.
Het is niet alleen in Nederland. Want voetbalrechten worden opgekocht, dat is internationaal.
Ik begrijp de frustratie en ben het er wel mee eens, alleen is het deze keer eens niet Nederland.

Het is dat er nog teveel Duitsers afhankelijk zijn van de satelliet en de stroom klachten te groot zou worden anders en alleen om die reden is die zender dus wel nog gratis via satelliet te zien.
Het slaat niet alleen op Nederland, heeft dus niets te maken met regelzucht van Nederland, alhoewel dat ook teveel is.
Maar deze keer gaat het gewoon om internationale rechten, je zult het in België of Frankrijk ook niet kunnen zien, dus ook daar had je pech gehad.
Dit is nu een heel mooi voorbeeld van wat er gebeurt als grote diensten zoals Viaplay of ESPN overal de rechten gaan wegkopen.

Het is dat ik geen frans kan l*le anders was ik hier al weg.
Nja je kunt ook nog naar België of Spanje, daar praten ze ook wel Nederlands of Engels. ;)
 
Het is dat er nog teveel Duitsers afhankelijk zijn van de satelliet en de stroom klachten te groot zou worden anders en alleen om die reden is die zender dus wel nog gratis via satelliet te zien.
of alles zwart of niks zwart. (als je dat nog mag typen.. ook zo iets)
mijn punt is dat de duitsers min of meer hebben af gedwongen dat de zenders vij te ontvangen moeten zijn.
zouden ze hier ook moeten doen.
nu moet je overal een abbo (zelfs voor dingen die"normaal" zijn geworden) op hebben en dan nog gooit men je dood met reclame.
vind het niet kunnen.
 
Buma dan ook goed.
Excuus, ik had verkeerd gelezen, het was dus wel een verzoek van de rechthebbenden via Buma. Je had gelijk.

Ben eens benieuwd of er nog boetes uit gaan komen want het blijkt dat Ziggo en KPN zich niet aan het verzoek om te blokkeren gehouden hebben. :)
Terecht mijns inziens in dit geval. Zijn vrije zenders dus als rechthebbenden dat niet leuk vinden moeten ze dat niet op dat soort zenders gaan uitzenden.
 
Je had gelijk
Vrouw, lees je dat???

Zijn vrije zenders dus als rechthebbenden dat niet leuk vinden moeten ze dat niet op dat soort zenders gaan uitzenden.
Nouja dat dus.
Vraag me dan wel eens af..
Rampen zender hier in Nederland.
Gooien ze daar ook spotjes van verzekeraars tussen de programmering door als hier de pleuris uitbreekt?
Zo maar een gedachte.. maar we kapen iemand anders zijn item.. dus ik zwijg verder
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan