zeetv

Hoi Toepi en welkom op Satellite Fun.

Je kunt Zee-Tv zien op Hotbird 12476 Horizontaal, maar je hebt er wel een abonnement voor nodig.

Hoi BLack Tiger kan je iemand die tegen betaling voor mij kan installeren. want ik ben een beginneling.

met vriendelijke groet,

toepi

Een Dreambox installeren doet vaak de handelaar ook. Het beste kun je wel aangeven in welke omgeving van het land je woont, als je wilt dat een gebruiker je helpt.

Heb je een abonnementskaart van Zee TV dan?

Hoi Black Tiger ik heb geen abonnement van zee tv maar ik heb via anderen gehoort dat je via de dreambox het wel krijgt. Ik woon in de buurt van nijmegen. groetjes toepi

Ik weet even niet wat je bedoelt hoor, kun je via een dreambox een abonnement krijgen voor zee-tv?

Kijk via aankoop van een nieuwe wil men wel eens een pasje meegeven voor een aantal natuurzenders op de hete vogel ( hotbird )...

Maar gratis abbo van zee-tv?

Nee je zult toch een abbonement aan moeten vragen hoor. ;)

Ff regels lezen beste toepi, waar je op doelt mag hier niet besproken worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Toepi, wat jij bedoeld is cardsharing en daar gaan we inderdaad niet mee helpen, sorry. Dat is niet toegestaan volgens onze regels zoals freggel1 al aangeeft.

Buiten het feit dat het al zeer moeilijk zal worden een goede share te vinden met Zee-TV er in.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan