Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Lijkt er op alsof je iets van Enigma 1 en 2 door elkaar hebt gegooid.
Wat er fout gaat is dat de "services" (benaming voor zenders) niet gedefinieerd is. Of dat in de firmware of in de settingslijst gebeurt durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Welke ontvanger ook alweer en welke zenderlijst en welke firmware?
[qutoe]Mijn hardeschijf moet er ook weer uit om opnieuw geformatteerd te worden.
Huh??? Dat is wel bijzonder vreemd. Is dat ook nodig als je de Gemini er weer terug op zet? Want er staat immers een Linux bestandssysteem op en dat moet gewoon herkend kunnen worden. Bij de andere Dreamboxen kun je er ook firmware op zetten wat je wilt, de harddisk wordt dan gewoon weer herkend. Vreemd.
Probeer eens op Duck, daar zitten een aantal mensen die in bezit zijn van een 8000, misschien dat die wat goede adviezen hebben.
Ik vind dat die ontvanger toch soms vage problemen heeft die ik niet zo snel van anderen hoor. Misschien is het een maandagproduct en zijn er mogelijkheden de ontvanger geruild te krijgen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.