Zgemma Star Hi combi

elstoplo

Jr. Member
Lid sinds
4 okt 2013
Berichten
66
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
74
Ik heb een Zgemma Star Combi box besteld.
Dit is een kabel en alsmede een satelite ontvanger.
Nu wil ik deze voor de kabel gaan inrichten en vraag mij even af hoe ik dit het beste kan doen.
In ieder geval wil ik er OpenPli op zetten  flashen.
Dan een softcam activeren
En dan,........................... moet de dan een zenderlijst scannen of er eentje inzetten.

Wie kan mij daar een beetje mee op weg helpen a.u.b.
Thanks.
 
Hoe, want dat is handig om te weten als iemand anders deze ontvanger aan wil schaffen! ;)
 
Die vraag stond ook op openpli forum voor die box wordt geen openpli gemaakt, is een firma die lekker mee lift op de jongens van Pli.
 
Dus als ik het goed begrijp is het een aangepaste open pli. En ben je afhankelijk van die firma. En geen algemene  hulp als er iets niet werkt.
 
De box wordt geleverd met OpenAtv die als zodanig wordt ondersteund door de maker.
OpenPli is inderdaad een afgeleide van het orgineel en wordt niet ondersteund omdat het gepikt is.
Mijn probleem was na de installatie dat ik geen duidelijk beeld had. De oorzaak hiervan lag in een te zwak signaal bij mij van de Ziggo kabel. Versterker ertussen en het was opgelost.
De installatie was uiteindelijk appeltje - eitje en hetzelfde al met een Dreambox.
Al met al ben ik heel tevreden met deze box zeker nadat ik een update heb uitgevoerd m.b.t. het zappen.
Voor de prijs heb je een mooie functionele box die zowel kabel alsmede de satelite aankon, super!
 
Dankje voor de reactie en hoe je het opgelost hebt. Veel plezier met je box.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan