Ziggo en spotnet

jack

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
7.225
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Ik probeer al dagen om spotnet werkend te krijgen met mijn ziggo account maar helaas blijft die steeds maar zeggen verkeerde login.

Heb al op internet gelezen maar dat schijnen er veel last van te hebben.

Ik gebruik mijn email account met juiste wachtwoord maar het lukt gewoon niet.

Heeft iemand de juiste tip om het wel werkend te krijgen.

Normaal gebruik ik wel Eweka wat wel goed werkt, maar als die is verlopen wil ik alleen maar spotnet steeds updaten maar dat kan nu dus niet.
 
Ik heb net verbinding gemaakt met spotnet en Ziggo en heb geen probleem

Opende provider:
server : news.ziggo.nl
poort :119
Maximale verbindingen 4
gebruikersnaam : je ziggo email adres
passwor: je ziggo password

spotnet versie 1.8.1
et volia
 
Ja dat is ook zoals ik het probeer, met mijn email adres en wachtwoord maar dat werkt dus niet, verkeerde login en paswoord zegt die dan.
 
wat raar dat het hier wel werkt??

Password goed getypt
email adres de juiste weet je dat zeker?
Soms is het een letter cijfer of hoofdletter.
 
ja dat weet ik zeker anders zou mijn webmail het ook niet doen.
 
Heb je meerdere emailadressen aangemaakt? het gaat nl om

In de velden Gebruikersnaam en Wachtwoord vul je je e-mail adres en wachtwoord in zoals dat werd geleverd bij je Ziggo abonnement. Kijk in de brief die je van Ziggo ontving om te kijken welk mailadres en wachtwoord je moet gebruiken.
 
Ik weet wel wat mijn email adres is en wachtwoord, heb er maar een meer niet.
 
Anders adres?

Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar toen ik spotnet gebruikte zat ik met hetzelfde probleem, wachtwoord werkte niet.

Ik ben al aan het zoeken geweest, maar het staat mij bij dat het iets was met het ip-adres wat achter het adres van Ziggo zit, was.

Ik zal spotnet hier ook nog eens installeren en eens kijken of het hier wel lukt.
 
Ik heb ook Spotnet hier gehad, nu Spotnet light. Beiden ook getest met m'n Ziggo account en geen enkel probleem.

Als je het email adres gebruikt wat je bij Mijn Ziggo hebt en het juiste wachtwoord dan zou het normaliter moeten werken.
Je hebt er maar eentje zeg je, dus dan zou dat het moeten doen.

Probeer het anders eerst even met een newsprogramma, bijv. Grabit, of je zo verbinding met de newsserver kunt maken. Vermoedelijk lukt dit dan ook niet.
In dat geval zou ik even naar Mijn Ziggo gaan en daar het wachtwoord wijzigen van dat email adres wat je hebt.

Even kwartiertje wachten, en dan nog eens proberen met je email adres en het nieuwe wachtwoord. Vaak lukt het dan wel.
 
Hier lukte het dus ook niet, wat er fout zit bij mij weet ik even niet, maar ik zit zelf nu even met een lekker virusje/spam op de pc, ik krijg een melding van de politie dat de computer vergrendeld is, en er eerst ?100,- betaald dient te worden!

Tja de polite zal ons nooit op deze manier benaderen, dus betalen gaan we lekker niet doen. :biggrin:

De computer is voorlopig hersteld, maar we gaan de boel nog wel even grondig scannen om deze irritante flauwekul er helemaal af te krijgen...

Dus wat spotnet betreft test ik even niets.
 
Met Grabit of Newsleecher lukt het ook niet, heb al wachtwoord gewijzigd maar dat werkte ook niet, ook met outlook krijg ik geen verbinding met de nieuwsgroepen en email werkt daar wel dus ik snap het allemaal niet meer., heb nu maar weer even Eweka genomen voor een dag maar probeer het morgen wel weer eens dan, wil alleen maar spotnet up to date houden elke dag.
 
Heb je al eens geprobeerd je wachtwoord te wijzigen zoals ik aangaf? Ah, er overheen gelezen, dat werkte dus niet, jammer.:(

Zojuist nog eens getest, met Grabit geen probleem.

server: news.ziggo.nl
poort: 119
naam: mijnemailadres@ziggo.nl
wachtwoord: mijnemailwachtwoord

Waar je ook op moet letten is dat als je een @home.nl email adres hebt, je bij die gegevens niet @ziggo.nl moet gaan invullen maar ook @home.nl anders werkt het ook niet. Of moest je nu juist wel dan @ziggo.nl gebruiken? Ben het effe kwijt maar dacht van niet.

Anders even 1200 bellen als je Ziggo telefonie hebt, da's gratis en die moeten je kunnen helpen want het is een service van Ziggo.
 
je kan beter een goedkope payserver nemen als je login van je provider
 
Dat sowiezo, heb je ook meteen een langere retentie, Ziggo heeft maar 1 maand.
 
Ja dat weet ik en ik gebruik daarvoor ook Eweka en dat werkt perfect, maar heb die altijd voor een maand, maar als die verlopen is verleng ik het niet altijd gelijk, soms download ik 2 weken niks en dan is het zonde om hem weer te activeren, en wil dan alleen maar spotnet updaten elke dag met ziggo.

Maar wat ik ook probeer het lukt niet met ziggo, ook niet met grabit en ook niet via outlook zoals ze zelf vertellen.

Heb geen zin om die gasten te gaan bellen, heb alles al geprobeerd, wachtwoord wijzigen en met mijn email van mijn ziggo en van webmail geprobeerd maar beiden werkt gewoon niet, dus dan toch maar weer eweka nemen.
 
Als dat de reden is dan kun je mi ook eens gaan shoppen

Ik heb een abo bij
www.i-telligent.com

je mag daar zelfs ook sharen maar je krijgt meer lijnen voor weinig geld.

Pre-paid vanaf 4,25 pmnd
 
weet niet meer zeker welke je moet gebruiken, maar je kan ook proberen of het niet het wachtwoord is die je van ziggo krijgt om op je internet in te loggen.
gr blokker
 
Ik heb vandaag toch maar met die gasten gebeld maar werd daar ook niet veel wijzer, volgens hun moet het gewoon werken met mijn login van mijn ziggo account, outlook email werkt ook goed dus volgens hun moet het ook met nieuwsgroepen werken met dezelfde login en wachtwoord, ze zouden me een link toe sturen met de precieze uitleg en heb deze gehad maar dat was een link naar binarie***ll.

Ik geef het wel op en activeer Eweka wel weer.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan