Ziggo smartcard

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Bij ons kan het analoog signaal niet meer ontvangen na 9-7-2019.

Om iedere tv van een ontvanger te voorzien is geen optie.

Een extra smartkaart is niet meer verkrijgbaar.

Hoe kun je straks op meerdere tv's kijken.

 
Het schijnt dat je nog soort van SD kunt kijken op een andere frequentie.

De smartcard die je hebt, blijft vooralsnog gewoon geldig en blijft ook werken zolang je die hebt. Als het goed is kun je die ook nog altijd in Mijn Ziggo terug vinden onder de producten bij Televisie.

Hoezo is het geen optie om elke TV van een ontvanger te voorzien? De kabel ligt er inmiddels al.

Wat zijn je opties:

1.) Extra ontvangers bij Ziggo bestellen, kost dacht ik 3 of 4 euro per maand per ontvanger, kaart inclusief.

2.) Indien je TV er geschikt voor is, extra CI module, deze kost 1,65 per maand extra, kaart inclusief.

3.) Als je zelf een smartcard over hebt, een DVB-C HD ontvanger bijv. Humax HD 5300C.

4.) Chromecast apparaat. Dan de Ziggo TV app gebruiken om naar je TV te streamen.

5.) Niet legaal maar je kunt ook een IPTV abonnement nemen, dit is puur ter informatie.

 
Ja BT wat je schrijft dat weet ik.

Maar je kan geen smartkaart meer los kopen.

Dan kan je met een cam modul kijken en heb je maar 1 AB.

 
Je kunt geen smartcard mee los kopen nee. Die worden alleen nog bijgeleverd met CI Modules of extra ontvangers.

Maar op je hoofd aansluiting zou je bijv. (vanaf TV Compleet) een Horizonbox XL of nog veel beter... een Nextbox kunnen vragen. Dan heb je die smartcard al over en kun je die gebruiken met een Humax op een andere kamer. Scheelt toch al weer.

En anders is er natuurlijk nog altijd optie 4 of de stoute 5.

En als je 1 DVB-C ontvanger hebt in de stijl van een Dreambox of soortgelijke, dan heb je ook maar 1 kaart nodig.

Met nog wat goedkope ontvangertjes met een dvb-c tuner er in kun je dan ook nog met interne cardsharing verder.

 
heb er hier nog twee liggen

 
Dat kan ook maar dan is ie wel afhankelijk van jouw abo.

 
Kaarten zijn nog nooit gebruikt en denk dat ze kunnen worden overgenomen.

Zal dat eerst informeren.

 
Oh daar hoef je niet naar te informeren, dat kan ik je nu al met zekerheid vertellen.

Sinds er geen nieuwe kaarten meer geregistreerd kunnen worden kunnen ze ook niet meer worden overgenomen. Ik had er hier ook nog eentje extra liggen en had daar toen ook al naar gevraagd en naar evt. overname.

Ook bestaande werkende kaarten kunnen niet meer overgenomen worden door anderen.

Er worden momenteel alleen nog kaarten geleverd gekoppeld aan apparatuur. Niet zoals Sky DE maar wel dat het kaartnummer bij een serienummer van een CI module of ontvanger hoort. Als je die niet meer gebruikt moeten die ook samen worden ingeleverd.

Zo was er bij een kennis van me bijv. een tweede ontvanger gekomen met kaart, maar de kaart waren ze vergeten in het systeem te zetten. Gevolg, het gehele pakket moest terug en er zou een nieuwe ontvanger met geregistreerde kaart worden geleverd. Is ook gebeurd.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan