zippen van een bestand??

T

the matrix

Ik vraag me af als je een bestand van bv 200 Mb eerst door de ARJ compressie haalt daarna door Winrar en uiteindelijk door Winzip een file krijg die op een floppie past.

Of moet ik dit een paar maal herhalen
 
Nee dat lukt niet, zip maar eens een ander bestand, dan doe je het me winrar nog eens inpakken dan zul je zien dat er nauwelijks nog verschil in zit.

Maar er is wel een manier om het op een paar floppy's te krijgen.
Alleen zul je dan een tekstbestand van 200mb moeten maken. Tekst is zo enorm te comprimeren dat hier van een bestand van een paar honderd kb nog maar iets van 24kb over bleef.

Dus het is niet onmogelijk, alleen lukt zo erg comprimeren alleen maar met tekstbestanden.
 
Je kan het bestand toch gewoon effe splitten en op verschillende floppies zetten en daarna weer joinen als je het weer nodig heb.
 
Nou tis me gelukt hoor. 200MB met ajr>winrar>winace en dat op en usb stick gezet en die staat nu op een floppy!

Of doe ik iets verkeerd??????
 
Staat je usb stick nu op een floppy? :biggrin:

Nou je zal het wel goed gedaan hebben, hopelijk heb je inderdaad ook de file zelf ingepakt en niet de link.:)
 
Heb je de USB stick vastgeplakt op de floppy, anders valt ie er af als je niet uitkijkt!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan