Zo affentoe moet je een keer flink...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Vloeken...!!!

Vinden jullie het erg dat ik het nu even doe???

Auuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwww, godverdegodver, sjit, sjit, sjit!!!

Meer denk ik maar even...

Stoot zojuist mijn kleine teen, en hoppeta, nagel eraf!

Djutoch...

:oeps: :auw2:

tja het doet ff pijn
maar het gaat weer over
sterkte

groetjes humana

Dat doet AU-pijn.

Voor je taalgebruik heb ik begrip.
Neem als medicijn maar een stevig pilsje. Proost!

Beterschap.

Multispeed

Ik durf bijna niet te lachen want dat doet inderdaad au maarja dat krijg je als je gehaast wat weg wil werken in de donkere handel lol... sterkte ermee kerel.....

Had voor de zomer ook zoiets met mijn pink, klem tussen de autostoel die naar voren moest.
Het duurt een maandje of 2 dan groeit je nagel weer aan.

Sterkte.

@freggel1, ach je hebt er nog 9 over (teennagels) :biggrin:

Hebben Freggels dan teennagels? :biggrin:

Big-Henk;210623 zei:
Hebben Freggels dan teennagels? :biggrin:

Meestal 9 stuks. :biggrin:

@freggel1 je doet morgen zeker niet mee met het Beachvoetbal? :biggrin::biggrin::biggrin:
[nomedia=http://www.youtube.com/watch?v=q_IyXRFSV-A]YouTube- Beach Soccer[/nomedia]

Multispeed

Er zit een kans in dat ik er aan mee doe, ik ben linkshandig, en rechtsbenig...

En de blesure zit aan mijn linkerteen.

En ohja Big-Henk, deze freggel heeft tenen. :biggrin:

Vrachtwagens Hazeldonk afgebrand

HAZELDONK - Op parkeerplaats Hazeldonk langs de snelweg A16 zijn dinsdagavond twee vrachtwagens uitgebrand.
Een van de vrachtwagens was geladen met zeven auto's. De andere zat vol met pallets bier. Het is niet bekend hoe de brand is ontstaan.

De twee vrachtwagens stonden op de parkeerplaats van de rijrichting naar Breda. De parkeerplaats is een tijdje afgesloten geweest. Het wegrestaurant op de parkeerplek moest vanwege de hevige rook ramen en deuren dichthouden.

Bron: Omroep Brabant

Die auto's vindt ik niet zo erg, maar dat bier!!!!!!!!!!!!! :biggrin:

Als er nou fietsen ingezeten hadden in die ene vrachtwagen, dan had ik de daders zo gevonden...

Die nagel hangt nog met een klein stukje aan de teen...

Maar daar ben ik alweer overheen hoor, nu zit ik weer met dat bier wat verdampt is. :[

Doodzonde>>>>

freggel1;210636 zei:
nu zit ik weer met dat bier wat verdampt is. :[

Dat heeft ook zijn voorbeelden, anders eindig je hier!
[nomedia=http://www.youtube.com/watch?v=tZmDWltBziM]YouTube- THE ULTIMATE DRUNK PEOPLE COMPILATION VIDEO EVER!!![/nomedia]

Ook geen wonder dat ie z'n teen stoot. Als je het bier al laat verdampen! Dan heb je er genoeg van opgedronken en ben je niet meer in staat om zelfstandig en recht te lopen. Dus loop je met je teen ergens tegenaan. Spreekwoord: Eigen Schuld! Dikke Bult! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Pikkie! Eins, Zwei, Drei.......??? :bier:

Big-Henk;210645 zei:
Ook geen wonder dat ie z'n teen stoot. Als je het bier al laat verdampen! Dan heb je er genoeg van opgedronken en ben je niet meer in staat om zelfstandig en recht te lopen. Dus loop je met je teen ergens tegenaan. Spreekwoord: Eigen Schuld! Dikke Bult! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Pikkie! Eins, Zwei, Drei.......??? :bier:

Jullie moeten niet zo over hem uit zitten.
Jullie kunnen hem beter een groot bierglas gevuld met water en een mooi bos bloemen sturen.

ik sluit me aan bij het gevloek

Heb gisteren een wortelkanaal behandeling gehad. Een van de weinige tanden die ik nog heb was ontstoken en ik verrekte van de pijn.

Op naar de smoelsmid. Fotootje enkel testjes en toen zei hij zo ik ga lekker hobbyen.

Ik geef je een prikje en laat dat even goed intrekken anders kan ik je van het plafond afschrapen, Humor.........

Na 10 minuten vroeg ie of de verdoving al merkbaar was.

Feker tandartf ik voel nietf meer.

Dan gaan we aan de slag, mocht je iets voelen geef een seintje.

Met de hamerslagboor groef ie een gat in mijn tand en daarna ragde hij met een staalborstel in een kanaal. Het plafond kwam plots dichterbij . HOppa nog een prikkie erbij.

Weer een 10 tal minuten gewacht en hij weer aan het schrapen.
daarna wat WC reiniger erin en weer schrapen, na gedane arbeid nog een medicament erin (antibiotica) en een noodvulling erin. Tot over een week en een prettig weekend.
Als je morgen nog flinke pijn hebt kom even terug . let wel dat de napijn een paar dagen kan duren.

Vandaag idd de pijn is iets erger dan voor de behandeling maar in de loop van de dag voelt het weer beter aan.

Dit alles was nog geen reden tot vloeken , totdat ik even op het net ging uitpluizen wat me dit gaat kosten.

Godverdegodver degodver . 250 euro exclusief vulling en of kroon.

Dat zijn heel veel kratjes bier

the matrix;210649 zei:
ik sluit me aan bij het gevloek

Matrix snapt hem, uit jezelf ff als er gevloekt moet worden, mag best... :biggrin:

Succes met die paar tanden die er nog inzitten, is hier niet anders, en nee!!! Big-Henk, dat is niet van het vallen na het nuttigen van een aantal liters bier ( ok 1 keer, maar dat heeft me maar 3 tanden, een zwaar gekneusde neus, en een kapotte lip en knie gekost. :biggrin: )

Vraag dat maar aan [nomedia=http://www.youtube.com/watch?v=acYuatCzAG0]YouTube- De Marlets - Bier geld en vrouwen[/nomedia] :jow: :jow: :jow:

freggel1;210652 zei:
ok 1 keer, maar dat heeft me maar 3 tanden, een zwaar gekneusde neus, en een kapotte lip en knie gekost.

Oh ja dat viel dan nog best mee dan.. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan