Zo kan het dus ook!!!!

T

twilight

Hi,
Our company is in charge of CANAL+ security in terms of piracy. We have found a CANAL+ hacking site on your servers.

Its URL is : http://dynamit.tourservice.ru/

This site contains all the files needed to modify the firmware of our Pioneer rental receivers, in order to hack CANAL+ programs which is totally illegal. That's why we ask you to urgently close the site. It is very important for us. You can contact us at this address for any further information.

Thank you very much in advance.

Best regards.
CK2 Securities
CANAL+ Group

Daarvoor was mijn antwoord een tijdje geleden,ook een goeie dat ook naar firmware sites,links beter niet meer geplaatst kunnen worden,als je begrijp wat ik bedoel.Dit is namelijk het nieuwe hot item waar jacht op wordt gemaakt!!!!

Tweety,

Ik denk dat er wel weer snel een nieuwe site zal zijn.

Er zijn teveel mensen met de pioneer bezig, dus niet getreurd.

GR Fred.

Weet het haast wel zeker, niet treuren komt goed en ik heb het al eerder gezegd even de goeie weg volgen met de juiste afslag en dan kan je ook heeeeellllllll ver komen

Heb nog eens goed gelezen en inderdaad ik had niet goed gelezen.

Hmmm dat was niet helemaal wat ik bedoelde,meer dat het duckboard zelf problemen kan krijgen,daar dit voor de providers namelijk het hot item is geworden.Gebruik dus liever eventueel de puzzelvorm voor de link,want ik denk dat ze daar toch heel weinig tegen kunnen doen.Wij kunnen er toch ook niks aan doen als een combinatie van verschillende woorden tot iets lijdt.

Nee hoor Tweety, de link hoeft niet gecrypt te worden, want deze is door C+ uit de lucht gehaald, goed lezen...hehehe

Jawel maar er zijn soms ook links naar firmware sites en die zijn niet uit de lucht gehaald en dat was eigenlijk waar ik op doelde.
Ben trouwens bang dat ook die sites helaas de torn van de grote anal+ binnenkort zullen gaan voelen.Noem het maar een voorgevoel!!!

Voorgevoel? Dat is een voorspelling die wij al vanaf de satdag gedaan hebben, dat ze harder zouden gaan toeslaan.
Het opnieuw weer sluiten van sites, het weer opnieuw versturen van brieven door advokaten en andere organisaties die ze in de arm nemen, is hier alleen maar een bewijs van.

Dat er meer komen gaat ligt voor de hand.

Kijk vanaf 17 januarie 2004 op mijn site......... Ik ben er van overtuigd dat wat ik ga doen niet te stoppen is en dat er na mij velen volgen........

Ik ga zeker de 17de kijken!
Je hebt me erg nieuwsgierig gemaakt (jij niet alleen, nog een aantal)

Ik ben er zeker van dat er weer e.e.a. op stapel staat!

Suc6 gewenst Rat!

Er staat genoeg op stapel..... alles op zijn tijd en hetgeen er nu vrijgegeven word (17 januarie 2004) is nog maar een klein gedeelte van wat er gaat komen, let's fight back..........

Rat2002 is coming, canal+ is going................

Ik hoop dat je een boel bandbreedte hebt want het zal daar wel druk worden.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan