zonder uitzendtbureau aan de slag? kan dat nog?

• Topic starter multigek10.0
  • Startdatum
M

multigek10.0

Hoi.
Ik ben op zoek naar een andere baan als reachtruckchaufeur(heftruck) in noordlimburg.
op dit moment ben ik een magazijn medewerker met een vast contract,maar ik zou wel eens een nieuwere uitdaging aan willen.
Maar ik wil dat zonder uitzendt bureau doen.
Nu is mijn vraag, heeft iemand van jullie ervaring, met een site op internet om daar te gaan zoeken en op te reageren..
(zoiets als stepzone en monsterboard,is dat zoiets?)
of zijn er beteren aanraders.
zo ja,dan hoor ik het graag van je.
alvast bedankt.
Marc.

Wat ik ooit gedaan heb is gewoon in het wilde weg briefjes schrijven met cv erbij.
(wel onthouden naar wie, want je krijgt van sommige niets meer te horen, en stuur je daarom misschien 2 keer, wat jezelf weer belachelijk maakt ;))

Op die manier kreeg ik de baan van mijn dromen (4 jaar gelden alweer)

Inderdaad wat BiG_G zegt:

Een open sollcitatie sturen met CV maar nog belangrijker, je motivatie geschreven.
Ervaring wordt ook nog steeds op prijs gesteld.

Zorg wel dat je brief goed is ingedeeld ( juiste sollicitatiebrief ) en laat hem eerst controleren door wat mensen of computer op spelfouten. ( Dit is funest voor sollicitatie )

Gaat je zeker lukken!!!

Wel een handtekening zetten met je echte naam
en niet als multigek10.0 ander wordt je zeker afgewezen .:biggrin:

Originally posted by Kweetniet
Wel een handtekening zetten met je echte naam
en niet als multigek10.0 ander wordt je zeker afgewezen .:biggrin:

En dan moet je weten dat hij zichzelf eerst Format C: noemde!!!

Ik zou hem niet graag bij ons in het magazijn hebben, kunnen we ieder dag de boel gaan tellen!!! :biggrin::biggrin::biggrin:

Maar Marc je kent me, succes met zoeken, ben zelf ook al lang op zoek naar de perfecte baan. ;)

ja ,ik ben druk bezig nog met zoeken.
maar ik heb alle tijd.
ik heb toch nog een vaste baan.
maar ik wil dus niet ruilen van een vaste baan ,naar een uitzendt bureau baan.
dat snap je wel he?

Daar ben ik altijd voor in!

Mijn broertje is ook truckdriver, en kreeg 4 weken voor zijn onslag bij zijn werkgever te horen dat er geen werk meer was, en het volgende hebben we met succes toegepast;

We hebben alle bedrijven op de onderstaande pagina benaderd.
http://transportbedrijven.boogolinks.nl/

Alle adressen waar mijn broertje langs kwam met zijn vrachtwagen is hij aan de deur geweest, de andere zijn telefonisch of via email benaderd.

Gevolg van deze aktie was 14 dagen later, meer dan 10 werkplekken voor mijn broertje!!!

Nadat hij 1 baas uit heeft gekozen, kreeg hij 3 maand later toch nog een oproep van een werkgever uit zutphen, die nog een 2de gesprek met mijn broertje wou, waarop mijn broertje antwoorde ik ben al voorzien, maar ik kom toch even babelen op zaterdagmiddag.

En ja hoor, ook hij heeft nu de baan van zijn dromen, zonder uitzendburo...

Je moet even creatief zijn, maar als je het bovenstaande volgt lukt het jou ook vast wel....hehehe

GR Fred.

P.s succes ermee!

Ik wil directeur worden van een grote bier magnaat maar helaas....
Heb ze allemaal aangeschreven en ben er langs geweest..
Het enigste wat ik er aan over gehouden heb is hoofdpijn knallende hoofdpijn en een kater...

Dank je nog Fred voor die link.
Hij staat bij mijn favorieten.

als ge weg wilt gaan ok
maar denk eraan het gras lijk altijd groener bij een ander bedrijf
maar is het wel groener???

succes
gr tendoryu

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan