Zone Horror +1

Bones

Addicted Member
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
66
Ik was net weer de King aan het afstruinen en kwam daar Zone Horror +1 tegen, deze zenden series uit terwijl de "normale" Zone horror ook films uitzendt; ik had nog nooit van Zone Horror +1 gehoord, maar misschien zit ie er dus al een tijdje. Hier de gegevens (gejat van de King): EuroBird 1 (28.5E) - 11222.17 H 27500 2/3 (gemeten met D-box icm Lenson Heath 80cm schotel met een signaalsterkte van 7c (dus bijna 80%)

Hier de gegevens van de "normale" Zone Horror: EuroBird 1 (28.5E) - 11261.00 H 27500 2/3, komt hier binnen met een signaalsterkte van 7a (dus bijna 80%)

ook gemeten met D-box icm Lenson Heath 80cm schotel.

Wat ook leuk is, is om te kijken op 11222H -die ik eerder vermeldde- naar Northern Birds, daar zitten vaak ook hele oude vrouwen tussen. (Niet opzetten als er kinderen in de kamer zijn)

Bron: King of Sat

Groetjes,

Bones

----- Added 21/10/2008 at 07:11:22 -----

Wat ook leuk is, is om te kijken op 11222H -die ik eerder vermeldde- naar Northern Birds, daar zitten vaak ook hele oude vrouwen tussen. (Niet opzetten als er kinderen in de kamer zijn)

Bron: King of Sat

Groetjes,

Bones
Kreeg net op mn kop van mn vriendin over bovenvermelde posting.

We doen niet aan leeftijddiscriminatie -zoals ze zegt- maar toch vind het komisch om te zien.

Groetjes,

Bones

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik meen me te herinneren dat L. Oosterhoff al eens iets over die zender gemeld heeft. Kan ook iemand anders nog zijn geweest want de 28.5 oost positie is redelijk populair aangezien een aantal interessante zenders daar te ontvangen zijn.

Die "oude wijven" zender kan ik nog niet maar zal hem eens bekijken.

En je vriendin... nou... wel... als het al zover is dat die je zover krijgt dat je hier een extra posting van haar moet plaatsen omdat je op je kop krijgt van haar, dan wordt het tijd dat je toch even wat beter africht.:biggrin:

Helemaal met je eens BT! :biggrin:

Groetjes,

Bones

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan