Zonnepaneel bezitters straks geen vergoeding meer?

Niet goed gelezen, 80% van de kw prijs zonder toeslagen. Dus als energiemy het groot inkoopt voor 10ct/kw krijg je nog maar 8ct per kw. Wat je niet op de dag hebt verbruikt en je betaald dan over de rest de volle mep.

Stel 25kw geleverd 10 verbruikt dan krijg je 15x 8ct retour
 
We kunnen ook een zonnepanelen bond oprichten.
En dan met z'n allen een schakelaar er tussen zetten dat als we zelf niks gebruiken die dingen uit zetten. Iets bedenken om het gratis aan je buren te geven. In plaats van de zakken te vullen van de aasgieren.
 
The matrix dat is bij mij nu al zo.
En daar heb ik ook geen probleem mee.
Als onze opbrengst op en neer zou gaan met hun inkoop prijs vind ik dat oké.
Ik weet niet precies wat ik betaal tot 2025 maar ik krijg 8 euro cent pe kw terug.
Nu gaat het niet meer op.
Maar wat mijn panelen meer opleverden kon ik de pellets voor kopen. Nu niet meer. De pellets zijn 3x zo duur nu. Ik had ze al vroeg in de zomer besteld en daardoor nog voor de oude prijs.
De volgende keer heb ik minder nodig want ik hoop dat ik dan de warmtepomp heb. Achteraf niet slim die warmtepomp. 🫣
 
Laatst bewerkt:
In België verbruiken de mensen die zonnepanelen hebben al hun stroom overdag bij mijn weten.

Ik vindt het gewoon weer jammer dat NL ons eerst lekker maakt en dan toch maar weer het beloofde afschaft op den duur.

Hoe was toch ook weer met die kleinere en zuinige auto's?
 
Inmiddels is het plan om de afbouw van de salderingsregeling van de baan....zoals het al jaren gaat. De PVV heeft het plan uiteindelijk afgeschoten omdat alleen de rijken profiteren van die regeling.
Voorlopig blijft de salderingsregeling voor zover ik het begrepen heb..
...maar ja, iets met verkiezingen strakjes..
 
Het wordt dus een verhaaltje "afwachten wat er in de eerste kamer gebeurt gaat gebeuren".
Want Wilders heeft wel vaker uitspraken gedaan waar ie later op terug kwam waaronder ook zijn verkiezingsbelofte breekpunt van AOW leeftijd blijft op 65 die hij 1 dag na de verkiezingen al meteen liet vallen in 2012.
Dus eerst is ie er tegen, nu zegt hij weer voor de zonnesubsidie te zijn hetgeen mooi zou zijn, maar ik geloof er echt pas in als het door de 1ste kamer is geweest. Temeer aangezien er tussen 2de en 1ste kamer ook nog een hoop gelobby zit.
 
partijbelang boven landsbelang.....
 
Hetgeen helaas met teveel partijen het geval is, net zoals kortetermijn winst voor de partij boven lange termijn visie voor het land.
 
De energie maatschappijen en netbeheerders zijn al vanaf dag 1 tegen zonnepanelen. Dus het gaat een keer gebeuren.
Als je nou iemand kon helpen met wat je teveel daar zou ik geen probleem mee hebben. Biv.
iemand die in een door wind huur woning woont. Dat zou de regering ook kunnen regelen i.p.v. in de zakken van de aandeelhouders en bedrijven want die hebben al genoeg.
Dat kan dan gewoon met de SIMMEMETER die ze ons door de strot hebben geduwd.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan