Gefeliceerd met nieuwe status

I

ilya

@Boets, van harte gefeliciflapstaart met je nieuwe status:

SM BBQ

Geweldig, vooral doorgaan doorgaaaaaaaaaaaaan

ILYA

 
Eh? mis ik iets???

 
Wat heeft die BarBeQue daar nou mee te maken?

 
Stom van me, achteraf bleek dat onze Boets al een klein jaartje deze status had.Ik heb begrepen van andere een zeer terechte status. Je krijgt hem dus niet zo maar, je moet er veel voor doen.

ILYA

 
Hehe,........is dan zal Boets je nog wel bedanken voor als je het een jaarte terug nog niet hebt gedaan :)

 
ilya@

ik hoop dat hij deze status kan behouden.

Zelf heb ik er een zwaar hooft in :biggrin:

 
Hahaha,

Jongens jullie ook allemaal bedankt voor het gezellige weekend.

Boets

 
Sm by PPG denk ik,

Jongens iedereen hartstikke bedankt voor het gezellige bbq weekend, ik hoop dat BT ook inmiddels veilig thuis is.....

Groetjes DJ.......

 
Ha die Boets,

wat een gezellige avond zeg!! BEDANKT!

denk dat ik kan zeggen dat er leuk, gezellig en vooral ook verduidelijkend is gesproken alhoewel daar het vele bier niet debet aan was. Jullie hebben er volgens mij nog een gezellige dag aan vast geknoopt en ik kan je zeggen dat het voor mij een zeer zware dag was(hoe zou dat komen,burp).

tot ziens,horens en/of lezens.

Zeeman.

 
SM by BBQ, is voor aanpassing vatbaar toch ?!.

Toch ontbrak er iets aan de BBQ bij Boots ....

De toezegging dat hij er binnenkort weer een geeft !!!!!. (ha,ha)

Ik wil dit ook wel doen, maar mijn woonplaats is niet echt perfect hiervoor.

Boets ook langs deze weg nogmaals bedankt voor een fijn weekend.

Groetjes, Fenzo.

 
SM by ex-BBQ

Zie je wel dat er wat zou veranderen!

Oke, Boets het was een super weekend.

Van deze kant ook hartelijk dank.

m.v.g.peez

 
@Boets, wat een festival, allereerst het lekkere bier, een koelkast vol , natuurlijk werd er ook gedacht aan de niet slapers, ikke dus.

Voor mij was het veel frisdrank.En.. wat een soorten vlees.Je kunt het niet zo gek opnoemen.Jij met je maatje en op de achtergrond vrouwe boets hadden voor ons een perfect weekend georganiseerd. Er werd zelfs ook aan je hondjes gedacht:).Zelfs deze hadden een top avond:)

Het kan de volgende keer niet beter!!.@Boets ik hoop dat je je EX STATUS weer gauw om weet te zetten in SM BBQ.

@Boets jij bent voor ons de enige echte SM (EX) BBQ.

Harstikke bedankt

ILYA

 
Ik en badmuts hadden ook willen komen dus (als dit de BBQ van breda is) maar op laatste moment rende de hond naar buiten en werd geschept door een auto!

Hij mankeert niets, maar we bleven toch maar thuis,..want ja als er wat zou gebeuren die nacht!!!

 
Jammer, de volgende keer hoop ik dat je meer geluk heb.

Het gekke toeval is dat dit mij enkele jaren ook is overkomen.Jammer genoeg overleefde mijn hond dit niet.

Ik weet in ieder geval dat je een perfect feest gemist heeft , doch niet getreurd.Wie weet wat Boets nog allemaal van plan is.

Zo'n prachtige status wil ie vast weer snel terug verdienen :)

ILYA

 
Zijn titel is al weer geupdate inmiddels.:)

Hartstikke bedankt trouwens voor het uitstekende weekend!!!

En de ppg begint inmiddels al heel langzaam te wennen.:biggrin:

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan