Gefeliceerd met nieuwe status

Begin eindelijk een heeel klein beetje bij te komen.

perfecte BBQ, veel gepraat, en nog meer gelachen. perfect.

Wel weer bevestigd gekregen dat Brabo's een apart slag volk zijn.

De manier waarop Boets zijn (nu befaamde) BBQ aansteekt (binnen 10 seconden klaar) had ik nog nooit gezien.

Honden kwamen volgens mij ook niets tekort.

ook groeten aan vrouwe Boets.

Peter.

 
Ja, nog ff en dan gaan we dit board het Boetsbord noemen;-)))

Maar dan moeten er nog wel wat BBQ-tjes tegenover staan;-))

Maar de bijnaam BBQ-boets heeft ie al;-))

 
Ik heb echt genoten van een dagje met mijn sat(chat) vrienden.

Het was een heel positieve ervaring eens de mensen persoonlijk te leren kennen met wie je eigenlijk al jaren anoniem contact hebt opgebouwd.

En ik wil graag via deze weg nogmaals boets (en niet te vergeten zijn lieve vrouw !!) heel erg bedanken voor de hartelijke ontvangst en de heerlijke bbq .

Ik vraag me trouwens af of de PPG de seca 2 hack al klaar heeft :)

Ik hoop jullie snel weer te zien op een volgende sat hobbyisten dag !

groetjes allemaal,

spysat.

 
Hi jongens,

Bedankt voor de leuke reacties, heb zelf ook erg genoten, alleen het laatste stukje van de zaterdagnacht is nog wat wazig, wil nog even mijn maatje DJ bedanken voor het mede organiseren en bekostigen van de bbq, DJ bij deze.

Ja en of er volgend jaar weer een bbq komt, ik weet het niet, heb net mijn nieuwe status op het board gezien, denk dat het er weer één is om trots op te zijn, vooral als BT zijn seca 2 hack bij ppg publiek maakt.

Groeten,

Boets

 
LoL... waarvoor dachten jullie dat ik gisteravond al zo vroeg offline was? Ik heb een goed gesprek met de ppg gevoerd en zat derhalve ook al gisteravond al vroeg naar Taquila x te kijken.

Met dank aan de ppg!:biggrin:

 
Geloof dat ik zaterdag wat gemist heb, is ook niet zo gek als ik dat verklaar door het gevoel op zondag.

Ben alleen de frambozen van de buurvrouw niet tegengekomen.

wel de buurman!

 
Hi Zee,

PPG: Nieuwe manier om seca 2 te hacken, een soort brute force, maar dan toch net even iets anders. BT is er nu mee aan het experimenteren, heeft wel een oud model, maarja je weet het nooit. Hahahaha

Groeten,

Boets

 
BBQ-Boets jongen, ze maken die deuren ook zo smal he tegenwoordig, moet je er wel naast lopen, kan jij niets aan doen.

Overigens ook leuk dat denk op die avond in zijn s**camper als eerste beeld op de taquillas had.

En Boets heeft dankzij BT nu ook weer beeld (vele bomen omgezaagd)

Fenzo.

(p.s Natuurlijk ook nog dank aan je vrouw en DJ)

 
Laatst bewerkt:
@Boets en DJ Jean de volgende keer blijf ik ook slapen.

Ik heb nu eindelijk begrepen waarom de Brabantse Nachten Zo Lang zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb zo te horen een hoop gemis..Ik zou graag weer is effe bij Boets willen kijken hoeveel bomen BT heeft omgezaagd :):)

Volgens mijn info moeten er heel wat weg zijn.

Wat zal de familie Boets nu lekker helemaal in de zon kunnen liggen en last bur not least met de schotel heel wat satjes ontvangen.

ILYA

 
@ Fenzo,

Was inderdaad een klein minpuntje in de organisatie, ben blij dat ik het zelf heb moeten ervaren en niet één van de gasten hahahaha.

Boets

 
@ilya

Is dat zo,is BT weer met zijn ketingzaag in het bos wezen spelen? :biggrin:

Nou zal boets een waanzinnig ontvangst hebben.

Zag ook dat zeeman weer op de wereld is geland ;-))

 
ja. Boets had je je maar moeten laten begeleiden door een blinde geleide waterkoe met PPG debugger.........

 
Ha die Peez,

Jij was natuurlijk vergeten om in het zwembad tekijken, daar lagen er toch echt een paar in !!!

Gtrzz DJ

 
Verrot zeg, ik heb echt wat gemist!

Ik was van mening dat a.s. zaterdag de BBQ was!

 
@DRZ, Jammer, erg jammer.Het subject lezende zult je wel balen.

Het was een groot feest, dolle pret en erg leuk mede boarders te omtmoeten.Ook de andere boarders waren erbij.

@Drz sterkte en ik hoop echt dat je de volgende keer er ook bij zult zijn.

ILYA

 
Leuke site, zeeman;-))))

Vooral dat shooting flash game-pje onderin;-)))

Zoiets heb ik vaker gezien;-))))))

 
Jaja dat zal best wel.

je kunt ook nog bratwurst vangen of vliegend bier drinken.

of is deze pagina van jou Henk????

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan