Jump to content
Sign in to follow this  
NvBgm

Fun4 kaart .......

Recommended Posts

Heb vorige week een Fun4 kaart ( AT90S8515 + 24C256 ) gekregen van iemand die er geen raad mee wist.

Kan iemand uitleggen wat de voordelen zijn t.o.v een funkaart met ( AT90S8515 + 24C64 ) ??

Dat de eprom kleiner/groter is weet ik wel maar graag zou ik willen weten of ik hiermee en dan met de juiste files meer uit de Nokia MM9500 kan halen dan met de 64 eprom.

Ik heb mij laten vertellen dat er op dit moment geen files in omloop zijn die meer dan 64k bevatten.

En volgens mij zijn er, op het geheugen na, geen voordelen ten opzichte van de 64 k kaart.

De snelheid word door de processor bepaald, en het geheugen is enkelt opslag.

Dit is wat ik van de Funkaarten weet.

"Al het goede in het leven is illegaal,immoreel of dikmakend"

Ok Drz dan kan ik hem in ieder gaval nag wel als 64k type gebruiken. Nee ik zat te denken aan het poolse Nagra gebeuren maar daar zul je misschien ook wel een snellere proc. voor nodig hebben dan alleen wat meer geheugen.

Guest Satslope

Hoi.

Dat ben ik aan het proberen op de atmega 163 maar die kaart geeft geen kik in de ontvanger, terwijl hij het in de programmer met cardwizzard gewoon lijkt te doen.

Ik weet daarom ook nog niet of polsat werkt daarop.

Guest steven94

hallo,

er bestaan wel files voor een fun4 , namelijk de autorol op nagra voor via digital en tvcabo.

men moet wel in het bezit zijn van een magic module.

groeten

steven94

Sign in to follow this  

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.