01,02,09,0C Key's ehhh ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

WebSel

Hoi,

Net een uurtje zitten spitten in de newbie groups,

maar kon het daar niet echt vinden.

Wie kan me uitleggen wat de verschillende key's bij

seca doen.

De meeste FAQ's vertellen wel hoe je een eeprommetje kan fikken, maar ik zou graag wat meer info hebben wat deze key's nu echt voor staan.

Iemand mischien hier een een uitrekseltje van ?

Alvast hartelijk dank.

WebSel

PS Ik las ook iets over een handleidingen forum hier ergens op de site, Maar ik begreep dat je daar senior member voor moet wezen ?

 
Hier een vb-je:

Op de puntjes staan normaal de hex waarden.

INDEX 0C KEY .. .. .. .. .. .. .. ..

INDEX 0D KEY .. .. .. .. .. .. .. ..

INDEX 0E KEY .. .. .. .. .. .. .. ..

Wat is het verschil tussen de OC,OD en de OE key?

En wat zijn "0019 mk's" ? Wat ik zie in andere postings

kennelijk een waar genoegen om deze te vinden..

Maar voor mij nog een beetje bimbam maar waar is de klepel ;-)

Alvast dank voor de uitleg...

WebSel

PS Sorry voor de twee postings, probeerde m'n oude posting nog te edditen maar dat ging niet.

 
de 0C en 0D zijn de maandkeys oftewel de keys die gebruikt

worden om daadwerkelijk te decoderen waarbij er dus steeds 1 in gebruik is,de 0D is de service key deze wordt gebruikt voor extras zoals ppv.

De Mk01 de zoals je zegt veelgezochte en begeerde is de key die gebruikt wordt in combinatie met de ppua om je kaart door de providerte laten updaten ofwel de nieuwe maandkeys automatisch te laten schrijven.

Greetz Geinponem

 
De 0C , 0D en 0E zijn gewoon de sessie key's , dus iedere maand komt er een update op 1 van de sessie key's , op het moment is sessie key 0E actief van C+ , de volgende maand zal sessie key 0C weer aan de beurt zijn , en zo verder.

De MK01 is belangrijk in combinatie met de PPUA daar een geldige combinatie van deze twee voor een update van de sessie key's zal zorgen.(op dit moment tenminste):)

 
beste tech kun jij mij mischien uitleggen hoe op dit moment de 0E de actieve key is bij mijn weten is dat op dit moment toch echt de 0D en volgende maand weer de 0C de 0E verandert bijna nooit dus deze doet ook niet echt mee behalve voor de extras.

Correct me if im wrong

Greetz Geinponem

 
In dat geval zal mijn versie van windecrypt het helemaal fout hebben maar ik log toch wel degelijk iedere maand een andere key.

Daarom heten de 0c 0d en 0e ook sessie key's

Correct me if i'm wrong :)

 
Uhhhhh, 't is maart vandaag en nu geldt voor ident 00 19 dus de 0c key. voor volgende maand staan er een nieuwe 0d en 0e op het programma.

 
Dat bedoel ik dus :)

 
zonder eigenwijs te willen lijken zou ik toch eigenlijk dan wel eens willen weten wat de 0E dan precies in het verhaal doet want ik heb toch bij de overgang van de febr/mrt keys naar de mrt/april keys geen verandering in de 0E gezien

greetz Geinponem en lachen doen we toch wel

 
jullie hebben allebij gelijk en ongelijk c+ gebruikt op dit moment de key 0e waarom weet ik ook niet.

meestal wisselen ze alleen maar van 0c naar 0d en weer terug

en de meeste providers veranderen de 0e bijna nooit, maar volgens mij is c+ daarop een uitzondering. ik heb namelijk in mijn oude logs gekeken en daar staan andere 0e keys voor c+

groeten blokker

 
uhhhhhhhmmm

en als ik nou de mk01 en de ppua heb waar moet ik die dan plaatsen ,ik gebruik dan secanix.de ppua weet ik wel maar de mk01 niet weet iemand hier antwwoord op.

greetings mbon

 
blokker bedankt voor je uitleg ,had ik toch iets dieper terug moeten denken en specifieker op 00 19.Maar weet jij dan waar de andere de 0E dan voor gebruiken want zoals jij ook al zegt deze wisselt bijna nooit .

greetz Geinponem

 
mbon de mk01 komt afhankelijk van de gebruikte soft op 01 of 09

greetz Geinponem

 
blokker, inderdaad. ff gewallbanged en ze zitten momenteel op 0e

 
hallo geinponem

moet ik dan de 04 05 06 verwijderen want ik heb het geprobeert maar het lukt niet

 
Je zult toch wel iets specifieker moeten zijn met lukt niet

en er hoeven geen key plaatsen verwijderd te worden(alleen niet gebruikt)Echter ik denk dat als ik hier niet oppas ik dit forum te buiten ga dit is kletspraat en niet secadecoding of aanverwant.

greetz geinponem

 
ja geinponem daar heb je gelijk in misschien kunnen we via mail verder kletsen

greetings mbon

 
Mooi, kan deze weer dicht.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan