1.03.06PH +Cam release !

@Red, vreemd hè... Ach een eiland heeft ook nieuws nodig. Keep up the good work! ;)

 
Nu heb ik de versie 3.1 geïnstalleerd. Zelfde problemen.

Cinedom kanalen : no signal. Ook de andere kanalen hebben een zwakker signaal.

Zenders toevoegen op bepaalde frequenties lukt ook niet. (no signal).

Ik heb nu versie 2.4 van allcam opnieuw geïnstalleerd (na eerst de officiële versie 10 erop gezet te hebben). Nu werkt terug alles prima. De cinedom kanalen worden meteen ingelezen.

Het toestel bevat loader 1.37/16000. Zou het kunnen dat andere loaderversies minder problemen ondervinden omdat ik zo weinig negatieve ervaringen lees op het board.

 
Ik heb de volgende bevindingen het omschakelen gaat hier stoever als de 3.0 verzie hij geeft problemen met het overschakelen van irdeto gaat stroef van Prim.. naar ned1 en truch gaat ook niet goed van irdeto naar viaccess gaat ook niet lekker mijn bevindingen gaan vooral over de funkaart met de 3in1 file met au op irdeto.

G.R Pecari

 
@Derek,

Dat je sommige channels zwakker of zelfs niet meer hebt na het uploaden van +CAM 3.1 kan niet het gevolg zijn van het functioneren van de gepatche software. Nogmaals je satellite-settings uploaden was waarschijnlijk je oplossing geweest.

@pecari,

Inderdaad: switchen van/naar Betacrypt gaat wat meer tijd inzitten (zowel met GW, Fun als DS9). De Humax komt er wel uit maar de rode balk met 1702/1762 komt in beeld terwijl die bij +CAM 2.4 uit den boze is.

Maar al met al blijft het een knap staaltje werk van Planet Hemp en deze minor bugs worden ongetwijfeld opgelost in een latere release.

 
Ik zou gewoon de NIET-NL versie downloaden.

De goede NL versie komt vanzelf :)

Hieronder nog een mirror voor de niet nl versie (USA server):

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

=======================================

WEER Weggeedit, deze link is illegaal zoals we in de andere posting ook al vermeldden.

Laat dit dus aub!

 
Laatst bewerkt:
Ter info: L208/3.1+

3.1 lijkt bij mij toch een stuk stabieler, vooral als de CI's verwijderd zijn. Meldingen komen nog wel eens voor maar meestal komt ie er zelf wel uit of helpt even zappen. Logica kan ik er niet echt in ontdekken, maar misschien is de timing nog niet optimaal.

Problemen met de settings ben ik (nog) niet tegengekomen.

 
Ter info 3.1+NL:

Uit diverse hoeken blijkt dat de NL-versie behoorlijk wat problemen vertoond die bij het origineel niet of nauwelijks voorkomen.

Gebruik dus liefst het origineel van PH totdat duidelijk is waarom!

 
@all, ich kann natürlich nicht bei hunderten von Sendern prüfen wie, was und ob alles klappt. Irgendwo muss man einen Strich ziehen. Ob jetzt AU bei Zee TV läuft, kann ich eigentlich nur sagen "sollte!" wenn die DS9 das mitmacht.

Die 1.03.06 ist leider nicht so stabil; sie verschluckt einfach die ECM's ab und zu. Da kann ich kaum was machen. Leider hat Humax da was verschlimmbessert!

Aber wie immer, ist man natürlich erstmal wie ein Wilder am hin- und herzappen um zu sehen wie weit man den Patch gequält bekommt.

Man wird sehen ob er was taugt. Für mich ist erstmal Sommerpause! Also, der muss erstmal reichen und ihr wollt ja auch mal Download-Pause! Wenn man die Macken erstmal kennt, gibt's bestimmt auch irgendwo einen Trick um ein Problem zu umgegehn - wie im echten Leben!

PH

 
I cannot check naturally with hundreds of senders as, what and whether everything folds. Somewhere one must draw a line. Whether now OUTER ONE runs with Zee TV, I can actually only say " should! " if the DS9 goes through. The 1,03,06 is not so stable unfortunately; it swallows simply the ECM's from time to time. There I can hardly which make. Unfortunately Humax there which bad-improved! But like always, one is naturally first times like a savage to and herzappen around to see as far one the Patch tormented gets. One will see whether it which is suited. For me is first times summer break! Thus, that must go first times and it wants also times Download break! If one knows the Macken first times, gibt's determines also somewhere a trick around a problem too umgegehn - as in the genuine life! PH .................

 
Ik ben net nog even met de niet vertaalde verzie aan het stoeien geweest en moet zeggen dat de niet vertaalde verzie gewoon beter werkt dan de 3.0 verzie heb ook niet de verveelende omschakel problemen dus kan alleen maar zeggen dat de problemen veroorzaakt worden door een foutje in de vertaaling maar dat lossen de vertaalers vast wel op.

G.R Pecari

 
@all

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat de Nederlandse versie gebaseerd is op de Beta van de 3.1

Daar waren namelijk toch nog wat problemen mee ...

CU

Red

 
@Blueicez, zie boven en ook je andere posting waar je die link in plaatste.

De link die jij plaatst is niet gewenst op dit board (zie regels omtrent plaatsen van links naar sites met illegale files/informatie).

Gebruik deze link dus a.u.b. niet meer in je postings noch je signoff.

 
Ok,

Ik zet hem dan nu alleen op de NL server als mirror,

dan is ie niet meer illigaal

Mocht het volgens enkele nog steeds illigaal zijn hoor ik het.

Gr BlueICEz

 
De humax patch zien wij niet als illegaal.

Maar er stonden op het board hex files te downloaden, verder was op het board vrijschakelinformatie beschikbaar, da's ook illegaal. Nu zal ons dat verder een zorg zijn zoals bekend, alleen als er van hieruit naar gelinked wordt, krijgen wij problemen en dat willen we net voorkomen, vandaar.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan