1 feb shag en sigaretten 80 eurocent duurder

F

flipperdeflip

dus allemaal stoppen met roken ,,,kan je een c- abbo nemen..

Laat dat flipperen maar aan Flipper over, die kan dat veel beter.

En begin nu niet over stoppen met roken aub. Waarschijnlijk heeft Flipper zelf ook best gerookt voorheen.

ja van die 80 eurocent kunnen ze weer huisjes en uitkeringen,
opvullen van al die ongenodigde gasten.

straks is de wiet nog goedkoper dan een cigaret :))

Moeten we dan straks auto's gaan kraken om aan cigaretten te komen hahahaha

in iedere geval is het goed voor de illigale handel !

DEN HAAG (ANP) - Fabrikanten grijpen de accijnsverhoging op sigaretten en shag aan om de tabakswaren nog duurder te maken. Per 1 februari wordt een pakje sigaretten (25 stuks) of shag (50 gram) 80 eurocent duurder.

Dat is voor 55 eurocent toe te schrijven aan de hogere belasting. De rest komt op het conto van de fabrikanten, zo heeft het ministerie van Financi?n maandag bekendgemaakt.

Een pakje sigaretten of shag gaat vanaf volgende maand gemiddeld 4,60 euro kosten. Prijzen kunnen per merk afwijken van de prijs. Volgens het ministerie hebben de fabrikanten en importeurs voor het merendeel de prijsverhoging doorgevoerd. Hoeveel een kleiner pakje van 20 sigaretten precies gaat kosten is niet bekend bij het ministerie.

De aanpassing van de prijs is opmerkelijk omdat de tabaksindustrie bij de verhoging van de accijns al klaagde over de gevolgen van duurdere sigaretten. De branche rekende op veel minder verkopen door de prijsverhoging die toen nog op 14 procent uitkwam. Dat zou de acccijnsopbrengsten zelfs kunnen drukken.

Volgens Financi?n zakt de consumptie van tabak bij een prijsstijging van 10 procent echter met slechts 4 procent waardoor per saldo de inkomsten voor de schatkist toenemen. De hogere accijns brengt naar verwachting circa 400 miljoen euro op.

Pffffffffffffffffff ben ik even blij dat ik sigaren rook

Ha wat dacht je van eigen teelt heb ik nog van mijn ouwe heer geleerd, en op internet zat goedkope sigaretten....

Oproep aan alle rokers sigaretten halen in buitenland of via internet leert dat zooitje in DenHaag het wel af

Trouwens weg met dit kabinet AL for President.....

pfffffff ik rook Samsung shag en die staat er niet bij,, dus kom maar op met die links maar moet natuurlijk wel een betrouwbare site zijn,, dus Pikkie,, jij weet een boel wegen dus ik wacht af.

Hadden ze dat toezenden vanuit het buitenland niet verboden ??

Ik dacht dat je nu alleen nog maar zelf mocht halen in het buitenland.

Die stinkende ziekmakende teertroep die je hele omgeving verpest kan niet duur genoeg worden.

Stop allen met roken en laat je longen op adem komen!!!

Je hebt gelijk het is ook klote troep
laten ze het dan gewoon uit de handel halen als het zo slecht is dan moet je wel stoppen

Originally posted by flipperdeflip
dus allemaal stoppen met roken ,,,kan je een c- abbo nemen..

Dat moet jij toch wel kunnen betalen, Flipperdeflapper, met
je 40.000 verkochte dingetjes...

hoeveel pakje par jaar gaat je roken en koop zoveel moegelijk vorraad vordat het duur woordt een frachtwagen lijkt mij genoeg
grtz roufa!:eek::eek::eek:

tuurlijk maar ik rook niet ok,,
maar als heel ned zo zou zijn hebben ze geen extra inkomen en als half ned de auto laat staan dan hebben ze nog veel minder ,,,weet je wat de auto opleverd per jaar bij die ratten in den haag????? heel veel miljoenen maar ik ga me verkiesbaar stellen bij de volgende verkiezingen....en ik ga echt mijn eige ideeen waarmaken dan ,,beetje extremer als Pim......weg ermee wat moet je er mee,,,alleen problemen...

Originally posted by flipperdeflip
tuurlijk maar ik rook niet ok,,
maar als heel ned zo zou zijn hebben ze geen extra inkomen en als half ned de auto laat staan dan hebben ze nog veel minder ,,,weet je wat de auto opleverd per jaar bij die ratten in den haag????? heel veel miljoenen maar ik ga me verkiesbaar stellen bij de volgende verkiezingen....en ik ga echt mijn eige ideeen waarmaken dan ,,beetje extremer als Pim......weg ermee wat moet je er mee,,,alleen problemen...
fliperdeflipkonijn
gisterren was hij nog de hacker en nu de politieker wat morgen?
ik denk dat jij van beroep schrijnwerker bent kan dat?

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan