F
flipperdeflip
je leef maar 1 x
dus ik maak julloe wat wijzer..
dus ik maak julloe wat wijzer..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by Dr Diq
De grootste groet anti Rokers is trouwens zelf voorheen zelf stevig roker geweest volgens een universiteit in Denemarken.
poteronassi?
Originally posted by poteronassi
Dus in de bar moeten ze het zo snel mogelijk verbieden (en geen gezeik van ... moet je maar niet heengaan, dat vindt ik pas sneu, als je dat zegt). In New York mag je al nergens meer roken, jammer dat ik daar niet in de buurt woon...
Originally posted by mari
Wel door blijven roken jongens anders komen ze straks accijns tekort en dan gaan ze de wegenbelasting weer verhogen.
Steek er allemaal nog eentje op van mij.
Originally posted by Dr Diq
In de BAR NIET roken is geen optie als je het mij vraagt, dit mocht immers altijd al, dus waarom nu verbieden.
Gewoon niet heengaan lijkt mij dus WEL een optie. Enne we gaan inderdaad er de kant van Amerika op, DIT IS NEDERLAND!
Je zou natuurlijk kunnen gaan verhuizen.
Originally posted by poteronassi
Er moeten gewoon een paar barren komen waar je wel mag roken, en de rest allemaal niet meer. Diegene die dan echt niet zonder roken kunnen, kunnen daar nog heen. Dit is een typisch voorbeeld van 'de goeden moeten lijden onder de slechten'.