1 feb shag en sigaretten 80 eurocent duurder

ik wist et
maar ja logis h?
als je zo goed kan zagen moet je wel een schrijnwerker zijn :) :) ;)
grtz

van mij mag het nog 10X zo duur worden. Kunnen ze van dat geld extra spitsstroken aanleggen. Dat is tenminste nuttig asfalt!

Gewoon kappen met roken!

Gewoon kappen is niet echt een optie geloof ik. Er zijn zat mensen die het gewoon niet kunnen! Wat minder doorzettingsvermogen icm met deze klote verlaving en klaar, je hebt iemand die het niet zomaar kan.

Wat de meeste vergeten is dat roken weldegelijk een verlaving is, Net als drugs is deze verslaving niet van de ene op de andere dag verdwenen!

De grootste groet anti Rokers is trouwens zelf voorheen zelf stevig roker geweest volgens een universiteit in Denemarken.
poteronassi?

Hou toch eens op met dat VOOR en TEGEN. Iedereen weet dat het niet goed voor je is, wat je daarzelf mee doet is je eigen zaak denk ik.

Dat het gewoon TE duur is, mag toch wel even genoemd worden. Dit slaat nergens meer op! De waarde van de rookwaren is gewoon lager. Slecht of niet slecht, te duur is het zeker!

@ Dr Diq;

Je haalt de woorden uit mijn mond !!

Gewoon rekening met elkaar houden, zowel als nietroker en welroker. We leven met veel mensen naast elkaar, is het nu echt zo moeilijk om tolerant te zijn ????

Ik stop met stoppen roken!!!!!
Lol.
Ik rook marlboro 1 pakje p/dag.kuh kuchkuch....
GrtZ MZ4

Wel door blijven roken jongens anders komen ze straks accijns tekort en dan gaan ze de wegenbelasting weer verhogen.
Steek er allemaal nog eentje op van mij.

Originally posted by Dr Diq

De grootste groet anti Rokers is trouwens zelf voorheen zelf stevig roker geweest volgens een universiteit in Denemarken.
poteronassi?

Helaas, dat gaat deze keer niet op.................

Maar over dat voor en tegen, van mij mag iedereen zich heerlijk doodroken, zolang ik daar maar geen last van heb!
Dus in de bar moeten ze het zo snel mogelijk verbieden (en geen gezeik van ... moet je maar niet heengaan, dat vindt ik pas sneu, als je dat zegt). In New York mag je al nergens meer roken, jammer dat ik daar niet in de buurt woon...

En de andere voorwaarde is dat wanneer iemand een heerlijke ziekte krijgt van dat gesmoke, hij zn WAO ook lekker zelf opbrengt! Maargoed zolang de PVDA en die andere linkse partijen bestaan zal dat wel niet gebeuren, want die mensen in de WAO zijn ALLEMAAL ZO zielig..........................

Originally posted by poteronassi
Dus in de bar moeten ze het zo snel mogelijk verbieden (en geen gezeik van ... moet je maar niet heengaan, dat vindt ik pas sneu, als je dat zegt). In New York mag je al nergens meer roken, jammer dat ik daar niet in de buurt woon...

Zit absoluut iets in je statement, maar kan het er niet mee vinden.

In de BAR NIET roken is geen optie als je het mij vraagt, dit mocht immers altijd al, dus waarom nu verbieden.
Gewoon niet heengaan lijkt mij dus WEL een optie. Enne we gaan inderdaad er de kant van Amerika op, DIT IS NEDERLAND!
Je zou natuurlijk kunnen gaan verhuizen.

Enne je kan onmogelijk zeggen dat mensen hun WAO zelf moeten ophoesten ( WHEHEHE leuke woordspeling! ), er zijn namelijk ook Rokers die longkanker hebben en dat komt niet door het roken. Net als er Niet Rokers zijn die ook longkanker hebben.
Wie bepaald de grens?!

Zo hoorde ik ook van eentje die vond dat ROKERS die op de donorwachtlijst staan pas in aanmerking komen voor transplantatie NA de Niet roker!!!

Belachelijk!? Als je het mij vraagt. Maar mocht dit er ooit van komen, dan vindt ik wel dat DE NIET ROKER absoluut GEEN organen mag krijgen van een ROKER!!! Anders zou het niet eerlijk zijn!

JA das een fijne discussie dat roken, weheheehe.

Originally posted by mari
Wel door blijven roken jongens anders komen ze straks accijns tekort en dan gaan ze de wegenbelasting weer verhogen.
Steek er allemaal nog eentje op van mij.

Sorry Mari,

Reeds gestopt en wegenbelasting heb ik niet met mijn Oldtimers!

Originally posted by Dr Diq

In de BAR NIET roken is geen optie als je het mij vraagt, dit mocht immers altijd al, dus waarom nu verbieden.
Gewoon niet heengaan lijkt mij dus WEL een optie. Enne we gaan inderdaad er de kant van Amerika op, DIT IS NEDERLAND!
Je zou natuurlijk kunnen gaan verhuizen.

Nou ja in de bar niet roken geen optie, waarom niet? Waarom bij de baas niet, maar in de bar wel? De meeste mensen staan in de bar een beetje 'dom door te roken'. Dat je zegt dat het vroeger wel mocht vind ik geen argument. Bij de baas mocht je vroeger ook roken, maar dat mag tegenwoordig ook niet meer. Het verschil tussen nu en vroeger is het bewustzijn; meeroken schijnt namelijk nogal slecht te zijn.

Over het niet heengaan, dat is dan toch ook geen eerlijke verdeling? Er moeten gewoon een paar barren komen waar je wel mag roken, en de rest allemaal niet meer. Diegene die dan echt niet zonder roken kunnen, kunnen daar nog heen. Dit is een typisch voorbeeld van 'de goeden moeten lijden onder de slechten'.

Tja verhuizen, wie weet doe ik dat nog eens :tong:
Vertrouwen in de regering ben ik toch allang verloren.
Maar wil ik geleid worden door Bush............ haha ik blijf toch maar hier denk ik. Ik houd niet van apen.

Wanneer komt er een verbod op "in de file staan",harstikke ongezond al die uitlaatgassen van de auto's voor je in te ademen.

Wanneer komt er een stikker op auto's :autorijden kan u en anderen rondom u erstige schade berokkenen"

Wanneer krijgen rokers een sticker opgeplakt"ik rook,dus ik ben crimineel"

Zo,dat moest ik ff kwijt,word kotsmisselijk van dat dubbele gedoe.

"Stop met roken"roept iedereen maar als er te weinig rokers overblijven is het ook niet goed,komen er te weinig centjes binnen.

tijd voor willie wortel ,sigaret met katalisator :)
ik steek er nog ff 1 op

Tja er mag hier in nl steets minder en er moet steets meer grrrr

Nja ik zit hier super en heb bekenden die regelmatig naar Luxemburg gaan, 32 euro per slof voor halfzware Van Nelle, gewoon 10 pakjes zelfde als hier in NL ook niet met weiniger inhoud ofzo.

Als ik snel effe eentje hebben moet wip ik even Belgie in, hier 5 km vandaan.:)

Nederland is echt een pleurisland aan het worden, steeds minder mag en steeds meer moet.
Zal er niet verbaast van staan als over 10 jaar het roken gewoon algeheel verboden word.
Nou dan doen we het gewoon illegaal he. Word eens tijd dat ze in de regering hun geld met fatsoenlijke dingen gaan verdienen i.p.v. zich steeds maar met ons te bemoeien betreffende onzinnige dingen.

Ik rook 12-15 sig. per dag. (Camel), ik ga minder roken dat ik blijf bij hetzelfde bedrag waar ik nu aan sig. besteed ... dus 8-10 sig.
en moet lukken. geloof ik...

dana

Originally posted by poteronassi
Er moeten gewoon een paar barren komen waar je wel mag roken, en de rest allemaal niet meer. Diegene die dan echt niet zonder roken kunnen, kunnen daar nog heen. Dit is een typisch voorbeeld van 'de goeden moeten lijden onder de slechten'.

Oke, ik ben dan een roker die al tijden gestopt is, maar als deze barren voor rokers er komt, dan hoop ik dat er ook niet rokers mogen komen, want ik ga wel mee. En wel om de redenen dat de meeste van mij kamaraden wel roken en ik niet bij die 2 niet rokers wil blijven zitten.

Als je je budget voor het roken bepaalt betekent dat gewoon dat je elk jaar iets moet minderen.
Goed voor je eigen gezondheid toch?

Ok, ik weet t, heb makkelijk praten als niet roker :)

Rolo

Ik rook al vanaf mijn 13e.
8 jaar geleden ben ik gestopt geweest voor 9 maanden... gewoon "cold turkey", mijn 2 collega's besloten te stoppen, en ik reageerde met, ach, ik doe wel mee.
Ik stond er destijds niet achter, had het er ook niet echt moeilijk mee, het lukte gewoon.
Mijn vriendin rookte nog wel, dus toen ik op vakantie lekker aan de cognac zat, en stak een sigaretje op....
Toen was het over...
Ik rook weer.
Ben weer eens een keer proberen te stoppen met pleisters...
Maar ik heb het er stukken moeilijker mee.

Ik ben me nu geestelijk en lichamelijk aan het voor berijden om weer een stop poging er aan te wagen.
Tot die tijd: denk dat ik die sigaretten maar via internet ga kopen.

G

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan