1 goede reden voor dit forum....

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

cliff

De enige reden waarom ik dit Forum, dat nog meer gecensureerd word als de nieuwslezers in de oorlog, bezoek is het feit dat hier nog wel eens wat leuke onzinnige dingen staan.

Vandaar dit onzinnige bericht...

KEEP UP THE OFF TOPIC en voor satelliet zaken gaan we wel naar de collega's van Huts of zo.

Goed geregeld Duck!! <<<<<NOT>>>>

Toch in de verkeerde pot gegooid, want het klinkt tamelijk zinnig/serieus :)

Rolo

Cliff, dan moet Huts ook uitkijken dat hij niet Anaal uit zijn bed wordt geligt.
Er zijn van die dagen dat het lekker is maar het kan ook heftig gaan door Anaal.

Zal mij benieuwen hoelang huts, thorbecke e.d. het nog vol houden.
Zelfs Satdudez geeft toe.........

Dus voor alle hobbyisten, ik hoop dat jullie een beetje opgelet hebben, waarschijnlijk moet je binnenkort zelf je files proggen!

Grtz Hangslot

Joepie gaan we weer zelf aan de slag heb mijn loggertje maar weer aangesloten lol

Gooien hem ook gelijk weer dicht.
Al vaker is vertelt dat Duck het gezeur en geneuzel niet meer wenst. Als cliff vind dat ie elders moet gaan voor het satellietgebeuren dan blijkt dat hij echt niet lezen kan.

En als hij vind dat er hier meer gecensureerd wordt als de nieuwslezers in de oorlog, dan blijkt niet dat ie niet lezen kan maar compleet analfabeet moet zijn.

Het gezeik moet eens afgelopen zijn. Ga dan op een van die andere boards je beklagen, niet hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan