100 of 200 Hz?

M

Mellina

Bij mijn speurtocht naar het mooiste televisietoestel stuit ik op velerlei vragen. Graag lanceer ik er nog een, in de hoop dat iemand dit knoopje voor me kan doorhakken:

Maakt 100 of 200 Hz een groot verschil? Is het de moeite waard om voor 200 te kiezen? (Ik ben een doorsnee kijker, maar houd wel van kwaliteit.)

Alvast dank!

Mellina

 
Ik moet eerlijk zeggen ik nu even niet weet of dit het beste is wat je moet kopen of naar moet zoeken.

Ik heb hier sinds kort nu een Panasonic Viera staan, lcd van 107cm, en daarachter mijn dreambox(en) en dat geeft een errug leuk beeld.

De tweede dreamboxis een hdontvanger, en dat is echt reuze mooi en scherp beeld!

Ik weet nu echt niet met het aanbod wat er is of die 100 of 200hz nog iets uitmaakt?

Maar goed wanneer maakt het wel iets uit? De televisies en de randapparatuur daaromheen zitten nu volgens mij in een soort "stroomversnelling" .

 
Er zijn Viera's met 600Hz, nu weet ik niet of jij die hebt maar dat scheelt echt wel.

Mijn schoonvader heeft er zo'n 1 staan en ja dan heb je met de kabel al een prachtig rustig beeld.

;)

Nr.10

 
Ik weet nu echt niet met het aanbod wat er is of die 100 of 200hz nog iets uitmaakt?

Maar goed wanneer maakt het wel iets uit? De televisies en de randapparatuur daaromheen zitten nu volgens mij in een soort "stroomversnelling" .
Inderdaad, Freggel1, er is van alles gaande op televisiegebied, en elke dag dat je tot aankoop besluit, lijkt te vroeg (want morgen zal er alweer een betere zijn...).

Dank voor je overwegingen,

groetjes,

Mellina

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 12:57 uur ----------

Er zijn Viera's met 600Hz, nu weet ik niet of jij die hebt maar dat scheelt echt wel.
Mijn schoonvader heeft er zo'n 1 staan en ja dan heb je met de kabel al een prachtig rustig beeld.

;)

Nr.10
Oef.... er is dus nog even wat meer. Het wordt er niet eenvoudiger op!

Dank, Nummer10,

groetjes,

Mellina

 
Als je echt een leuke tv wilt dan kan je gelijk kijken over een internet aansluiting bij zit.

Hiermee kunnen de tv's tegenwoordig ook leuke dingen youtube kijken, het weer van jou woonplaats in beeld en weer(webcams) van de regio of je vakantie foto's laten afspelen van jezelf of iemand anders die in een online fotoalbum staan.

Er zijn al tv's met diversen media plugins.

Ik zelf zou momenteel voor Panasonic Viera 600mhz daar zitten al heel wat van deze tools ingebouwd. Andere merken hebben het ook maar ik vind het beeld ook erg mooi en de vormgeving vind ik wel leuk.

Succes met het uitzoeken.

;)

Nr.10

 
Dat is een goede tip, Nummer10! Deze Panasonic kende ik niet, maar de beschrijvingen op internet zijn veelbelovend.

Dank en groetjes,

Mellina

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan