1000 members!

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Cabledude

Ik vind wel dat admin en mods een schouderklopje verdienen. In ruim 1 week tijd een site opzetten en dan gelijk bijna 1000 members ontvangen!!

Wat gaat het 1000ste lid krijgen, een gratis abbo op c+ :biggrin:

 
tsss, na al die waarschuwingen dat het geen vrijschakel board is en dan zo een prijs,:)))))

gefeliciteerd en zeker een schouderklopje voor alle inzet en verleede diensten aan de moderators.

 
Don't forget, s**4**l was uit de lucht (kabel,lijn)!

BT: no offence....

(I don't want a special membership here)

Greetz,

Bed.

 
Gelukkig voor jou zijn ze d'r weer.

 
No offence taken Bat.

Maar hou er rekening mee dat sinds s**4**l weer open is we er toch nog 400 members bij gekregen hebben en je kunt je ook afvragen -waarom- s**4**l dicht ging.:)

Hoe dan ook, we zijn er blij mee!

[Edited by Black Tiger on 18-02-2001 at 01:53]

 
Precies! Hoe meer members hoe sneller er een oplossing is voor problemen (en niet alleen voor de sat! kletspraat enzo).

 
Originally posted by denktenk Gelukkig voor jou zijn ze d'r weer.
Even voor de goede orde, ik ben geen special member of een met tig sterren van wat voor board ook. Ik kom er toch wel.

En als ik hier een positieve bijdrage kan leveren zal ik dat zeker doen!

Groetjes,

Vleermuis.

 
En nu dan, kijk eens hier tegen het eind van het jaar:

Members: 5,068, Threads: 4,165, Posts: 24,170

Dat is toch puik gedaan....

Na 1 week al 1000 members is toppie maar na een jaar als meer daan 5000 is toch héél goed, mijn board is nu 2 maanden open en ik heb al : !!! 13 !!! members :cry: snik snik.

Ik hoop ook dat mijn board oz gaat groeien, als zal het niet zo zijn...

Toch vind ik dat we niet alleen de moderators en administrators moeten danken, maar ook onszelf...want zonder jou hadden ze nu maar: 5,067 members gehad ;)

 
Hé Flupzzzz, heb je nu die 24000 postings al doorgeworsteld? Knap hoor, geen vierkante ogen? :biggrin:

Maar inderdaad, het is een 24 regels superlatieven fun-board. :)

 
En dat alles zonder milleniumproblemen.

Multispeed

 
Tjongejonge.... postings van bijna een jaar oud weer oprakelen? Dat gaat me toch even ietsie te ver in dit geval.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan