10provider.zip...

  • Topic starter satfreakholl
  • Startdatum
S

satfreakholl

Let ook speciaal even op deze file ..10provider.zip... is besmet met het Backdoor.subseven virus

ik had hem gedownload bij een nog al bekende site ..dus er zullen er al meer zijn die hem op de h.d hebben staan

//sat-digital-tv.admin.net.pl/.....

 
Op deze site is de laaste dagen wel vaker een virus neergezet.

Dus kijk goed uit voor je daar wat download.

En ze worden niet altijd door een virusscanner onderschept.

 
subseven.... ? als je die op je pc heb staan.. en ik heb je IP adres kan ik heel je pc overnemen !!!! NOOIT op server.exe entere... maarja je ken um ook rename..dus linke trojan!!

 
heel erg prettig dat er sat vrienen zijn die de collega's op virussen wijzen.

tof.

 
Mijn virus scanner had hem gisteren avond onderschept.Ik heb geen flauw idee in welke file hij zit.Wellicht dat een van jullie mij wilt mailen.

Thankx

ILYA

 
Helaas kan ik mijn profile niet aanpassen om mijn adres te vermelden.Wellicht kan iemand een private message zenden.

ILYA

 
in de zip file 10secaprovider.zip daar zit een editor bij. en daar zit hij bij in ............editor.exe

martin

 
I heard about a recent vulnerability in BlackICE involving the SubSeven Version 2.2 Trojan. How do I update BlackICE to protect against this threat?

Please download the latest version of BlackICE here and run the installation to update your software. This version adds protection for the SubSeven Version 2.2 vulnerability.

BlackICE already includes protection against all previous versions of the SubSeven Trojan. The SubSeven version 2.2 vulnerability involved a particular configuration of the Trojan which BlackICE did not detect. As soon as we became aware of this issue, we quickly developed a security update that adds protection against this attack. Please update your software to the latest release to make sure you have all the latest protections.

What is the SubSeven Version 2.2 Trojan?

SubSeven Version 2.2 is of a class of viruses known as Trojan Horses. This specific virus is able to capture keystrokes and other local host activity and files, and relay this information to a central server via email or IRC channels. SubSeven must be downloaded and installed locally. This process can occur in the background while an unsuspecting user installs or runs a shell program. For example, a user downloads what they think is an animated joke. They run the program that displays the joke while in the background SubSeven installs and launches itself.

 
Yep, alhoewel men beter BlackIce niet kan gebruiken, die laat allerlei dingen door die niet door zouden moeten komen waaronder ook trojans.

Het tot nu toe best geteste protectieproggie voor thuis is Zonealarm (gratis te downloaden), die laat zien als er onverwachte binnen- of buitendringers (als een trojan zoals sub7 een verbinding met buiten wil maken) aan je laat zien en dan kun je dat zelf tegenhouden.

Er stond ook ergens een test tussen black-ice en zonealarm waar black-ice er heel slecht uit kwam.

Volgens mij was dat op http://www.grc.com en dat is een securitysite die toch wel voor veel mensen interessant kan zijn.

 
voor computer security geinterreseerden is grc.com echt aan te raden, staat een geweldig verhaal te lezen over backdoors/trojans en attackscripts.

Ook de-installeer je gelijk je blackice na het doorwerken van zijn relaas. Hij bied zijn gekochte (!) blackice cd zelfs gratis aan voor 'the ignorant'

Groet,

C4

 
Ook hier stond ff later een virusmelding voor deze file. Goed blijven opletten wat je download!.

Grtz Mike

 
zonealarm is vooral gebruikersvriendelijk. Conseal firewall van signal9 is toch nog beter :)

 
maar grc.com kan ook een beetje vern**keratief zijn.

Als je zoals ik een "router" gebruikt, die zelf de inbelverbinding maakt, dan zijn al je poorten volgens grc.com "Stealth". Ook zonder firewall, omdat je vanaf het internet alleen de router ziet en niet de poorten van je PC. Ik heb er voor mijn eigen veiligheid toch maar Zone alarm Pro achtergezet, stel dat iemand via mijn IP adres probeert binnen te komen.

 
uhh als jij een router gebruikt in welke vorm dan ook dan is het best mogelijk dat alle poorten dicht staan want freesco zet ook alles dicht want je zal zelf je poorten moeten open zetten in een router en als jij een binnen ip gebruikt dan kan hij daar dus niet op inloggen je kan er wel mee naar buiten maar van buiten naar binnen wordt al erg moeilijk

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan