*

heb je hem in de magic zitten?
En op welke zender zet je hem dan en hoe lang moet je wachten?En welk pakket kun je zien dan?

Ik heb net een verbeterde file op mijn site gezet,, *** heeft er het een en ander aan veranderd.

Getest met Mr 1.055 cam,, dan gaat x en y open,, Y nog steeds wat freezes voor mij maar stukken beter nu.

Getest met Magic en penta 1.11 dan krijg ik alleen * open.

Mocht je crc errors krijgen,, gewoon ignore en op je kaart gooien.

Ik gebruik a en b kanalen voor update.

{editted by moderator}

beste jack inmiddels is er al een g versie uit b*****
groetjes ribeira
{editted by moderator}

*** , is dit onze nieuwe nagra expert ?

hehe, wat een werk voor de mods zeg. Wist trouwens niet dat namen hier verboden zijn. Zelfs provider namen mag je niet meer posten zie ik. Dat wordt lastig voor velen.

Die B*** blijft aan de gang met zijn files maar het zal jullie niet veel helpen aangezien ze allemaal zowat hetzelfde zijn. Op een gegeven moment kan je ze niet sneller maken om de freezes tegen te gaan. (of je moet heel goed zijn)

De beste file voor nagra is er al sinds kerstmis en die werkt nog steeds prima (enkel wat freezes maar minder dan met die B*** files) op mijn samsung
Heb het trouwens over de Q*** file.

Leuk al die *** in zo'n post :biggrin:

Caudeatje voor iedereen met een conax 4.00 cam.

kijk maar eens bij mij :)

Ik heb de file geprobeerd met een conaxcam 3.03, D+ en cabo even beeld maar geen geluid ( 15 sec ) polsat niets. ik heb geen conax 4.00

Jack,

Kun je eens aangeven waar we je site kunnen vinden?
Thanx

Wat dacht je van dat *** knopje,, onder elke post van mij.

ja zo *** ik het ***
maar hoe ***** dit **** nou..ik weet nl ******* dir en ******
werkt maar **** dat ******* ook ***
en **** is ook ****....

snap je

Originally posted by DMK
Ik heb de file geprobeerd met een conaxcam 3.03, D+ en cabo even beeld maar geen geluid ( 15 sec ) polsat niets. ik heb geen conax 4.00

Juist hetzelfde probleem

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan