2.3 soft

E

exDumber

Humax software 2.3 op de site van Planet Hemp nu te downloaden (Heb hem nog niet getest)

exDumber

 
======== HIC10110-+CAM-.HDF - Version +CAM PH 2.3 =======

H208-Loader-Hangup eliminated (I hope so!)

D8000/9000Z-Support

Switch-Maintenance

28.06.2001

Ik hoop inderdaad dat het rA probleem is opgelost. Bij 2 van de 3 - (enkele satvrienden komen bij mij voor deze patches...zodat je niet denkt, wat moet hij met 3 stuks 5400)- gepatchte 5400 heb ik dat probleem. Ook na het opnieuw inladen van de settings.

Vanavond gaan we weer aan de slag!

 
Helaas planet hemp site ligt er nu uit *******.da.ru, is er nog een andere mirror site???

 
Nadat gisteravond de nieuwe 2.3 soft erin zat, hing (hangde, hong, hung?) de ontvanger zich opnieuw op, en na uitschakelen ging hij weer op rA. Is het probleem nog niet opgelost? H2.08 loader, eerst 1.10 origineel erin, toen 2.3patch, en daarna settings opnieuw erop. Dan moet het toch lukken? Hellup please...

 
De 2.3 versie met de H1.37 loader werkt bij mij zonder problemen, alleen het EPG verhaal test ik aan de hand van SchumiNL softversie en het origineel!

Grtz Mike

 
heb gisteren de versie 2.3 in 2.08 gezet.

Verschillende test uitgevoerd en moet vaststellen dat alles vlot verloopt.

Is één keer blijven hangen nadat we hem max belast hadden met zappen en switchen van kaarten. En als ik dat zeg hebben er zeker 10 verschillende kaarten in en uit geweest op een minuut tijd zonder het tussentijds zappen. Daarna nog verder getest op andere zaken.

quote = 8/10

 
heb versie 2.3 patch geladen

alles werkt weer

hier wordt ik weer echt vrolijk van

nu nog even wachten op het NL versie

doei

 
wat bedoel je met duck

patch 2.3 in het NL..... bedoel ik

stuur effe een mail wil je met adres to duck

thanks

 
Hi,

i have de 2.3 er ook ingezet met loader L.137 in de Humax 5400.

Maar sinds 2.2 en 2.3 erageert Wallbanger 3.5.3 niet meer bij in en uisteken van de Season 1 ?

Iemand die dit ook voorheeft ?

Ik heb reeds op een andere computer geprobeerd, maar zelfde resultaat. Seaon 1 kan natuurlijk kapot zijn, maar dat weet ik dus niet.

Bedankt.

Stefaan

 
Ik had vandaag ook even geen enkele reactie meer met walbanger, maar nadat ik de stroom er helemaal vanaf heb gezet, is het probleem verholpen.

Op dit moment is er op de ducksite geen 2.3NL te downloaden ivm problemen met deze soft staat er nu de humfree versie.

Ik las ergens dat als je hem op 'duits' zet dat er dan nederlandse taal komt, maar ze bedoelden daarmee 'dutch' en dutch is goed engels voor nederlands (dus niet german). Dutch is dus alleen te vinden op echte NL versies...

 
marciemark,

heb ik ook al gedaan hoor...alles af en terug aan...maar geen enkel vna mijn seasons reageert niet de season 1 noch de season 2.

Ik denk dat het onwaarschijnlijk is dat mijn 2 seasons kapot zijn, dus ik denk dat de Humax niet reageert.

Ik kirij ook "Invalid card" als ik die seasons in de Irdeto Cam plug.

Stefaan

 
@marciemarc

In versie 2.2 met vertaling moest je wel degelijk je instelling op DUITS zetten om Nederlands te krijgen, dit is in de tweede vertaalde versie veranderd, daarin kun je dus gewoon DUTCH kiezen voor de Nederlandse vertaling.

Helaas geeft de vertaalde versie2.3 problemen bij het laten in lopen dus moeten we even wachten tot CI tijd vrij kan maken voor de volgende vertaalslag.

De onvertaalde versie werkt bij mij redelijk, de ontvanger is wel al een paar keer vastgelopen maar het overschakelen van seca naar premiere en nova gaat heel goed, hoef bijna niet meer te resetten.

 
Is dat moeilijk? Zo'n hdf file editten om hem te vertalen? Anders wil ik wel een versie vertalen.

 
er is al een vertaling van de 2.3 versie op s**4**l te vinden.

Ik heb die er nu inzitten en die werkt prima.

Gbrtje

 
Het is wel een grappige vertaling overigens!

Als deze een melding geeft dat een station gecodeerd is of geen uitzending heeft ,dan verschijnt deze in 2 talen in je rode balk dat op een klein beeldscherm amper te lezen is.

Nederlands en Frans.

 
Hierwerkt 2.3 nog steeds niet naar behoren.

Overschakelen van seca naar premiere vraag om een soft boot.

meer mensen deze ervaring?

 
2.3 met loader H2.08 werkt hier zonder problemen.

CU

Red

 
Ik heb ook die +cam 2.3 perfekt werkend op mijn H2.08, maar ik slaag er niet in om die zogezegde seca en viacess kaarten te laten werken. Heb ik dan een verkeerde versie of zo ???

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan