2.4

P

peez

Nieuwe software voon Humax 5400.

De 2.4 op de site van Planet Hemp nu te downloden

Beschreibung: Autoswitching +CAM Patch, basierend auf Firmware 1.01.10 für den 5400, ohne Loader (für alle Versionen). Version 2.4 Unterstützung für alle Karten (C/D/F+1.2/382/3/4+Z and more). Für Loader: H1.37 (0016.0400) / L1.37(0016.0000) H2.08 (0016.0600) / L2.08(0016.0200) Vorher die reguläre Firmware 1.01.10 für eure System-ID einspielen!

 
======== HIC10110-+CAM-.HDF - Version +CAM PH 2.4 =======

.--== Shark - Version ==--.

N*VA 0604 Bug fixed

Alfredo's IRSETA5 Tuning&Speed (look out for new version!)

Favorit Ident swapping ;-)

PH 18.07.2001

 
Alfredo's IRSETA5 Tuning&Speed (look out for new version!)

wat houd dit in?

......ik moet op de nieuwste alfredo files wachten en deze zijn sneller met schakelen???????

 
@master28,

Probeer eens Irseto6p van Alfredo in combinatie met +CAM 2.4 van Planet Hemp...best of both worlds !

 
Hallo, heeft er al iemand nieuwe ervaring met de 2,4 soft ?

Ik bedoel schakeld ie nu beter tussen de verschillende coderingssystemen. Of is de 2.2 op dit moment nog de beste op dit gebied??

Greetings: Josje01

 
Heb hier ook de soft even ingezet en kijk nu cinecinema's uit het nederlands pakket, in de irdetocam.

exDumber

 
Zit nog een bug in:

Viaccess met MTV : vastloper.

Commentaar van Planet Hemp (Laurals board):

your are absolutely right, it’s looks like a virus, but it is a very crazy bug !!! I found the reason. If you can’t live with that bug, please download the bugfixed version tomorrow!

PH

 
De gepatchte versie is beschikbaar (modified date: 21-07-2001 12:14).

 
Op s**4**l is de NL-versie te downloaden van de 2.4+cam

Heb em geprobeert en werkt zéér goed.

Greetings: Josje01

 
Sinds bij mij de 2.4NL soft erin staat valt af en toe (1 keer per 5 minuten) in het nederlands pakket het beeld uit. Binnen enkele seconden komt het weer terug. Ik heb er een Atmel inzitten voor Irdeto en een Aston1.05 met duckfiles. Met de oude 2.3 soft heb ik dit probleem dus niet gehad. Heeft iemand ook al last gehad van dit probleem? Ik heb de ontvanger al volledig gereset. Ik kan natuurlijk zoeken naar andere combinaties, maar aangezien het met de eerdere software versies geen problemen gaf, denk ik toch dat het een probleempje is van deze nieuwe 2.4 soft.

 
Ik denk dat je het in de kaartsoftware moet gaan zoeken, want in gebruik de patch al 2 dagen, zonder ook maar 1 probleem. Ook Alfredo 6p doet het er perfect in.

 
@marciemarc

ik heb hier ook op een atmel de Duckfiles maar geen probleem.

ik heb wel nieuwe key's van augustus er in, maar dat mag toch niet uitmaken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan