2 programmers

Welkom op Satellite Fun Rosepanter.

Ik heb een schema van een Phoenix programmer in onze download sectie gezet.

Hier (klik) kun je er ook nog een downloaden en als je bij Google op phoenix programmer circuit zoekt, dan vind je er nog wel meer volgens mij.

Overigens kon je met moderne Phoenix programmers ook goldcards programmeren. Een en ander is wel al weer een tijdje geleden dus of je er nu nog iets mee kunt durf ik niet te zeggen.

 
bedankt nu alleen nog een gold prog en ik ben compleet

 
Overigens kon je met moderne Phoenix programmers ook goldcards programmeren.
Kwestie van de juiste Phoenix uitkiezen, dan kun je met een schakelaartje schakelen.:)

 
dat begrijp ik echter wil ik graag dat de programmer met gold140 werkt

 
Dat moet ie dan ook gewoon kunnen als hij in goldprog mode staat.

Ik heb wel iets gevonden voor je. Volgens mij kun je hier wel iets mee.

Wat wil je er nog mee gaan doen als ik vragen mag (evt. per pm)?

 
http://www.oocities.org/goldprogrammer/download.htm

hier is de juiste programmer

wel zelf ook 3 dagen voor lopen zoeken maar goed

kom in ieder geval niet over als zeur die te lui is om te zoeken zo

hoop dat meer mensen hier nog iets aan hebben

Black-Tiger je heb pm

en als mensen denken dat je dr niks mee kan ga zelf net als ik ook maar 3 dagen op google kom je wel wat tegen..

1 hint het

gaat om minimaal 1 hotbird provider

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je maakt me nieuwsgierig een Hotbird provider toch geen gold seca voor de RAI die FTA uitzenden alleen als er voetbal is moeten ze coderen dat doen ze dan in seca1.

Goldkaarten kun je met elke Phoenix programmer proggen ook bijna elke software is geschikt.

Overigens kun je een Phoenix progger al kopen voor onder de 10 euro zoek maar op SmartBee 3.579.

Het lijkt me dat je het moeilijker maakt dan het is.

 
Goldkaarten kun je met elke Phoenix programmer proggen ook bijna elke software is geschikt.
Ja dat schreef ik hem ook al, maarja maakt niet uit. Ik heb het idee dat Rosepanter gewoon graag knutselt en daarom zelf zo'n ding wilt bouwen.;)

De hotbird zender moet je denken aan een zender die met een S begint en nee geen sexzender.:biggrin:

Kort geleden hoorde ik ook dat enkele van die zenders ook via een Funkaart zouden werken, maar gezien ik zelf nooit naar die zenders kijk heb ik daar zelf ook nooit iets van getest.

Dat van die smartbee wist ik niet, kende de naam niet eens, dus zelf ook weer iets bijgeleerd.:)

Lekker goedkoop inderdaad.

 
ik ken de smartbee alleen leuk voor seca geen 6mhz dan is dit mooier

Smartmose/Phoenix 3.57MHz/6.00MHz Programmer USB Power google hier maar eens op

en idd ik ben een echte zelfbouwer

 
Dan niet goed gelezen dit staat er bij de Smartbee:

It works in Phoenix (Reset Mode) at the fixed frequency of 3,579 Mhz or 6,00 Mhz (depending or purchased version).
Ja een goldprogrammer bouwen je hebt er dan alleen iets aan om goldkaarten te proggen toch.

Met een Phoenix programmer kun je alle kaarten proggen.

Zelf heb ik nog ergens een Mastera IV en een Inifity usb daar heb ik me in het verre verleden prima mee kunnen redden en ik kon er alle kaartsoorten mee aan.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan