2 stuks seca2 progjes voor wildcard

S

satbird

na verschillende downloads van S2 voor C+ heb ik toevallig 2 verschillende wildcard progjes , ik dacht dat het er maar een was, namelijk de wildcardloader.


1. progje waar C+ in staat afgebeeld waar de file al in verwerkt zit om een wildcard te proggen. staat ook een datum aangegeven

2. is de wildcardloader waar 3 afzonderlijke files in geladen moeten worden.

nu heb ik de wildcard nog niet om het uit te proberen.
maar nu vroeg ik me af wat het verschil was.

en of er iemand al bekend is met progje nummer 1
 
Originally posted by satbird
na verschillende downloads van S2 voor C+ heb ik toevallig 2 verschillende wildcard progjes , ik dacht dat het er maar een was, namelijk de wildcardloader.


1. progje waar C+ in staat afgebeeld waar de file al in verwerkt zit om een wildcard te proggen. staat ook een datum aangegeven

2. is de wildcardloader waar 3 afzonderlijke files in geladen moeten worden.

nu heb ik de wildcard nog niet om het uit te proberen.
maar nu vroeg ik me af wat het verschil was.

en of er iemand al bekend is met progje nummer 1
ik zit met het zelfde , ik heb ze ook alle 2 maar ,mischien morgen een wildcard dus ik zal het morgen ff proberen.
 
als goed is krijg ik hem morgen ook, had het vandaag eigenlijk verwacht, maar ja....

ben wel benieuwd in iedergeval.
 
Zojuist ben ik ook op zoek naar dat progje degene die het zal hebben zal ik graag op prijs stellen als je het beschikbaar kan amken ook voor een ander.

Groetjes,
deliyurek007
 
Als het goed is heb ik hem ook morgen.

;)
Nr.10
 
Nogmaals bedankt, Maar ondertussen is wildcard weer terug op een ander site....

Veel succes allemaal.

Groetjes,
deliyurek007
 
pas maar op dat je op 1-7 geen ijskrabber hebt... want c+ heeft denk ik ook nog wel een paar truukjes achter de hand.

Ik ben eigenlijk tegen dat soort kaarten omdat deze gelijkwaardig zijn aan de titanium/opos/knotcard etc... alleen met een ander os! M.a.w. iedere keer als er iets "gehackt" wordt dan kun je diep in de buidel tasten om weer een kaartje te kopen.

Ik denk als een hack van c+ op een dergelijke kaart een feit is, dat binnen een korte tijd ook wel een emu op het net komt, dit was in het verleden ook zo met o.a. sky italie en taq. en conax.
 
Klopt 100% in de ontwikkeling gaat het meenste geld zitten. maar emu zal naar zeggen binnenkort beschikbaar zijn.

Dus even geduld is de schoonste en voordeligste zaak op dit moment.



mvg.sath.
 
Heb net een wildcard gehaald,met het progje zonder dat je de files erin hoeft te zetten(die met dat c.digitaal logo erin) ,branden en`Het werkt echt`, maar voor hoelang???
 
hoe bedoel je nu nog andere !!

Groetjes,
Deliyurek007
 
Die ga ik dadelijk wel effe proberen voor je. :biggrin:
 
was het maar zo dat we de juiste OS hadden die in de kaart geprogt is (lees wildcard). konden we deze in verschillende kaarten (lees titanium,knotcard) e.d proggen en dan werkte het op meer kaarten. Helaas is dit afgeschermd c.q beveiligd.

en in een emu voor de dream zou nog beter zijn. Zal in de toekomst nog wel het een en ander van komen.

Math
 
Wildcard met aston 1.05
wie heeft het volledige c+ pakket zichtbaar met de wildcard + file vd pizzaboeren.

in het config menu humax CARD geselecteerd.

In het installatie menu van de aston CI module zie ik bij consulating een datum van canaaldigitaal t/m 19/09/2005
en de PBM vol open op de kaart.

maar geen beeld!!!

beide files gebruikt die overal wordt aangeboden.
 
Zoals beloofd ook mijn ervaring met het tweede progje.
Programmeert de kaart uitstekend, kaart werkt ook prima.

Getest in een Nokia 9600 met NoonemanIT 1.2 astonfix waarin ook mijn gewone officiele Seca kaart gewoon draait.
Deze is voorzien van een Aston 1.05 CI.

ALLE genoemde zenders zonder problemen open.

Ik heb nog niet kunnen testen op hangers of freezes maar de kaart lijkt wel een beetje sneller dan de officiele kaart zelfs, maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn geweest.;)
 
@bt

ik snap er geen hol van in de aston 1.05 van mij wil het maar geen beeld geven.

zit er nog een onderling verschil in aston v1.05 ?
nummer p/n: 901274
 
Voor zover ik weet zit er geen verschil in de 1.05.
Ben even voor je gaan kijken bij mij staat er p/n: 901274 Rev. 1.1 op, heb jij dat Rev. 1.1 er ook achter staan?

Doet een gewone originele C+ kaart het wel in je Humax met die Aston 1.05? Zonee, dan eens een oude TOH versie erop zetten, misschien dat het dan wel werkt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan