2e beeld

H

h3nr1

Hi Allemaal,.. long time no see....
ik heb de volgende probleem ; tot nu toe heb ik abo C+ via satellite, en kabel heb ik ook maar opgezegd, maar zoals bekend via schotel kun je alleen maar op een TV kijken, en als ik in mijn slaap kamer ook wat beelden (ander kanalen) wil gaan kijken, moet ik andere decoder (ik heb nu STRONG 8000) aanschaffen ??? en double LNB ??? en andere smartcard C+ ???
Of zijn er nog andere trukjes ????? (en natuurlijk goedkoper)
graag een uitleg...alvast bedankt.

Je kan naar de aldi gaan of ergen anders, je haal daar een kastje, van van de week ook bij klussen en wonen bij kijkers, je ze de zender op de scart van de satontvanger, en bijbehoorde ontvanger doe je aan de scart van de 2de TV, en je gan via 2000 mhz kijken naar je ontvanger beneden, ik heb het hier ook aan het lopen, kosten ongeveer ? 40,-

veel plezier

Dus als ik goed heb begrepen, ik koop bij Aldi een decoder (ontvanger) daarna moet ik met de scart ergens aansluiten ?
wilt u aub nog wat detail vertellen hoe en wat?? en welke zender kan ik allemaal ontvangen ???

mijn dank is groot

Hier een link dan weet je misschien wat ik bedoel, ik heb het hier aan het draaien en het werk goed, nadeel is wel dat je alleen kan kijken wat je op de ontvanger beneden heb staan, anders zal je inderdaad een 2de satontvanger moeten kopen en een 2de c+ kaart moeten hebben, hier de link.

http://www1.nl.conrad.com/scripts/w...er_js=Y&shop=A_B2C_NL&p_init_ipc=X&~cookies=1

Je kan ook bij conrad zoeken bij draadloze signaal overdracht.

met vriendelijke groet, edwin

Draadloze audio-video transmitter...

Zijn er in diverse merken en soorten, gebruik ik hier ook...
Achter de ontvanger een zender plaatsen, en je kunt in het hele huis kijken (ook de signalen van de a.b. worden hiermee gestuurd).

gr,
Ducom

Bedankt voor reacties,....
Maar als ik beneden voetbal wil kijken moet mijn vrouw boven ook voetbal kijken !!! das niet de bedoeling.
Ik ga vanuit dat ik een ander ontvanger neem,..liefst strong8000 want hiermee hoef ik geen tweede smartcard te kopen,. (dat heb ik ergens gelezen) iets met emu ofzoo !weet iemand misschien hier hoe dat werkt ? moet ik die nieuwe decoder patchen ? of moet ik weer mijn oude vertrouwde funkaart gebruiken ?? graag een uitleg

dank je wel
Henry

Met EMU-soft is niet alles vrij te schakelen (de S2 en Irdeto2 kanalen van je C+ kaartje i.i.g. niet).

Met twee ontvangers zul je ook twee LNB's of een twin LNB moeten gebruiken, anders kun je alleen tegelijkertijd kanalen bekijken die dezelfde polarisatie gebruiken.

Er is een ontvanger met twintuner waarmee je met ??n kaartje tegelijktijdig naar twee gecodeerde kanalen kunt kijken, dat is de Pace Puma (daar is zelfs een tweede a.b. voor te krijgen om de tweede tuner mee te bedienen).
Maar ook voor de Puma zul je twee LNB's nodig hebben.

gr,
Ducom

citaat van luxat heaven forum gepost door vreeswijk :
"als je slim bent koop nu een oude strong 8000 kost nu nog weing als je lang wacht gaat de prijs omhoog
er is net een emu uit dus je heb geen kaart meer nodig."

http://www.sat4all.com/ubbthreads/download.php?Number=603893
-------
dus geen smartcard meer nodig ! maar de vraag is nu! met die emu : moet ik die tweede decoder patchen ?? weet iemand hier hoe dat werkt ?

great'zz
Henry

:rolleyes:

Als die Vreeswijk het zo goed weet zou ik het hem vragen als ik jou was...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan