2x DVD naar DVD-9

Z

Zoeper ABA

Het verhaal om een DVD-9 naar (2x) DVD-5 te veranderen is bij veel van ons inmiddels gelukt denk ik. Maar het volgende probleem, misschien heeft imeand van jullie hier ervaring mee.

Ik wil graag een film die uit twee DVD's bestaat op ??n DVD-9 kopieren en wel met ondertiteling erbij.

Het lijkt mij het handigst om het zo te doen:
- naar HD kopieren middels dvd-shrink
- samen voegen
- maar dan??

Wie weet hoe ik de twee film kan samenvoegen op een dusdanige manier dat de ondertiteling er ook goed bij komt.

Ik heb ook al bedacht om de .vob bestanden van disc 2 te renamen met een hoger nummer, maar dan blijft het probleem dat de ondertiteling van disc twee in het -1.ifo bestand blijft welke er al opkomt met disc 1.

Wie kan helpen?

Groeten,

Jan

met dvd-shrink de 2 importeren via re-author daarna de hele hap op je schijfje zetten, dan issie al klaar om via nero naar een DVD-9 schijfje gebrand te worden.

Even ter verduidelijking, je sleept alles van rechts naar links. Je kunt dit trouwens beter (gebruiksvriendelijker) met recode van Ahead.

Originally posted by Zoeper ABA
Dan heb je toch twee keer dezelfde bestandsnamen?

dat regelt dat programma zelf, het is zo dat de bestandsnaam word overgenomen, maar deze is variabel en word aangepast door het programma zelf (komt een 1'tje of 2tje achter) alleen moet je wel bij Re-autor zijn.

bedankt, het is gelukt, nu nog even bakken en klaar is kees. Weet jij misschien ook of status bar naar een DVD-9 lengte kunt wijzigingen of kan dit (nog) niet met dvd shrink 3.2

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan