3 (S)VCD films op 1 DVD branden -met- menu!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.904
Waarderingsscore
1.040
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Voor de geinteresseerden.

Ik heb even een doos testen gedaan sinds ik mijn dvd brander heb en er de nodige dvd schijfjes mee stuk gebrand.
Uiteindelijk heb ik het beste uit 2 handleidingen genomen waarbij het me eenvoudig gelukt is, om zonder problemen 3 normale (S)VCD films op 1 dvd te krijgen met een menu'tje erbij zodat je kunt kiezen.

Je kunt dit grapje uithalen met films die de normale speelduur van ongeveer anderhalf uur (of ietsie langer) hebben, anders krijg je er maar 2 op.
Je kunt ofwel alleen pal gebruiken ofwel alleen ntsc anders kunnen er problemen ontstaan als je ze door elkaar gebruikt.

Anyway, ik heb uit de handleidingen het nodige gecopyed en gepaste, een deel vertaalt (Duitse handleiding), en hier en daar wat verbeteringen en aanvullingen aangebracht.

OOK geschikt voor mensen met minder goede computerkennis want er staan vrijwel overal afbeeldingen bij van de schermpjes die je te zien krijgt tijdens de procedure.

Interesse?
Je kunt hem zo bekijken:
http://www.satellitefun.org/svcd2dvd/index.html

Have fun.
 
Thnx. Overigens komt het meeste van die plaatjes allemaal van die eerste link.
Maarja, gaat beter met deze gecombineerde handleiding en waarvoor zou ik de door mij opgedane ervaringen niet delen met anderen die er interesse in hebben.:)
 
Goede tip Blacktiger! Ik heb nog aardig wat SVCDtjes/MGEGs liggen die ik op DVD wil branden. Ik vind 't niet echt handig om ze op SVCD te branden, aangezien m'n DVDplayer 't niet echt goed ondersteund.
 
En mochten je 3 films op 1 dvd projectje de maximale dvd_R grens overschrijden, trek je de hele handel gewoon nog ff door dvd schrink heen. ;-)
heb het al een keer gehad dat ik net 100mb te veel had ;-)
 
Yep, en met DVDLab kun je het ook proberen, gaat zelfs nog wat sneller als met mijn handleiding.:)
Weet niet of dat altijd ook hetzelfde werkt met 3 films, maar men kan proberen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan