3000IPvia en MR1.06

F

flip

Draait de MR1.06 bij jullie ?? bij mij niet de MR1.55 wel.

Is er een oplossing voor ??

Flip
 
doe jij iets verkeer of zo anders laad het nog een keer
grtz roufa
 
hoi, ik heb ook het zelfde probleem, als ik mr 1060 erin doe, dan friezt het beeld, dan kan ik niet meer zappen>>>>>>>>>>
Ik heb gemerkt als ik de mr bin file open mett mr edit staat niks op > maar hij is toch 363 kb.... maar 1055 met mr edit is gewoon te zien en editen
 
ik heb dat probleem ook met de 3000ip echostar maar ze zeggen dat je dan beter de magic module met de file 120 kunt laden en dan met een titaniumkaart. heb het zelf nog niet geprobeerd.
 
Mr1.06 werkt niet met de Echostar3000, de orgn. Mr1.55 werkt wel als een speer.
Als je met de cas. de mr 1.055 op de moduul wil zetten kan je de binfile van te voren bewerken, weet iemand hoe dat in zijn werk gaat ?

Flip
 
Echostar3000ipVia is weer eens koppig.De mr1.06 doet het voortreffelijk.Op Hispasat nauwelijks meer freezes.
Met de titaniumOs1.03 versie+2in 1 conax opent hij echter niets op Thor. Deze combinatie werkt echter wel in bv de Humax5400.
 
heb mijn tita bij mijn ouders getest en alles op 1 west gewoon open,inclusief de kiosk kanalen.
grtz. jlmg
 
Dat is voor mij het probleem, al twee tita-jes naar de klot...
daarom die poging gestaakt, mijn vrouw en ik met kinderen twee dagen niet geeten door het verlies van zo,n 70 euro.

Verder gaat alles goed met ons tesamen en de MR1.055.

Geen zwart beeld maar gekleurd op het 12 jarig TV-tje.

Alleen jammer dat mijn vorigge vraag nog niet beandwoordt is

Flip
 
Ik draai met de 1.07t en dat zonder problemen. Dat wil zeggen op de Astra, ik heb namelijk nog geen Hispasat geprobeerd aangezien mijn motor even de geest heeft gegeven. Gaan we dus aan werken.
 
sinds 5 maart heeft Xamuh MR 1071 software.

Probleem bij MR 106 is goed in het cammenu te komen. Uiteindelijk moet dus lukken! En dan snel 1071 er in en genieten van feilloos beeld, o.a. op Hispasat. Voor Thor/Conax heb je nog een titakaart nodig, voor Taq enz. niet meer.
 
ik heb 1.071 in de MR gezet,eest gerpogrammeerd in een humi en dan in de echostar werkt 100?%,zonder problemen
 
Vele problemen zijn opgelost als je twee weerstandjes uit de IP3000 soldeert. De voedingspanning is wat aan de lage kant daarom deze ill. modeficatie. R425 en R426 verwijderen.
Ik heb er photo's van maar weet niet hoe ik ze kan plaatsen.


Flip
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan